واکاوی بیانیه تمام قد باشگاه استقلال علیه خانی؛ او یک خاطی و متخلف است!

واکاوی بیانیه تمام قد باشگاه استقلال علیه خانی؛ او یک خاطی و متخلف است!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه استقلال با انتشار اسنادی علاوه بر رد ادعاهای عجیب علیرضا خانی، او را خاطی و متخلف اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، در اتفاقی عجیب و برای دومین بار در روزهای اخیر، باشگاه استقلال متهم به جعل سند شد. البته در مورد اول ماجرا بیشتر به یک ناهماهنگی از سمت فدراسیون شبیه بود تا جعل اما در ماجرای دوم که عجیب‌تر هم هست این است که شاکیِ جدید، یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال است!

پیش از ظهر امروز خبرگزاری ایسنا با انتشار یک سند مدعی شد علیرضا خانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با طرح شکایت در مراجع قضایی، علی خطیر مدیرعامل و فرشید سمیعی عضو هیات‌مدیره این باشگاه را به جعل امضا و اثر انگشت خود متهم کرده است!

به نظر می‌رسد سند مذکور مربوط به عقد اجاره نامه یک آپارتمان برای یکی از بازیکنان خارجی استقلال است. خانی مدعی شده است که چنین سندی را امضا نکرده است و در این شکایت صراحتا علی خطیر و فرشید سمیعی را به جعل متهم کرده است. اما حالا باشگاه استقلال با انتشار سندی ادعای خانی را رد کرد و اعلام هم کرد که این مساله را به صورت قانونی پیگیری خواهد کرد.

توضیح باشگاه استقلال در این باره هم قابل توجه است. در این بیانیه آمده است: «صاحبان امضای مجاز در باشگاه استقلال جهت امضای اسناد تعهدآور، مدیرعامل به همراه یکی از اعضای هیات مدیره و مهر باشگاه است. از این رو، انحصار امضای دوم هرگز در اختیار آقای علیرضا خانی نبوده و به همین جهت وقتی ایشان از امضای قرارداد خودداری کرد، عضو دیگر هیات مدیره (فرشید سمیعی) قرارداد را امضا کرد.

باشگاه استقلال البته سندی را که خانی مدعی جعل امضایش روی آن شده است را منتشر کرده و درباره آن این گونه توضیح داده است: «در سند منتشر شده امضای آقای سمیعی در کادری قرمز مشخص شده است

باشگاه استقلال البته در همین بیانیه تهدید به پیگیری قضاییِ این اتهام هم کرده است: «هیات مدیره باشگاه استقلال ایران خروج اسناد و مدارک توسط عضو شناخته شده و متخلف از جمله اسناد ناقصی که منتج به تشکیل پرونده علیه باشگاه استقلال شده را، به شدت محکوم کرده و از مدیرعامل محترم درخواست پیگیری این موضوع و تحت تعقیب قراردادن فرد خاطی تا حصول نتیجه را دارد

این اولین بار نیست که اسناد داخلی باشگاه استقلال توسط خانی منتشر می‌شود. او پیشتر هم یکی دیگر از مصوبات باشگاه را که به تایید نهایی نرسیده بود منتشر کرده بود. باشگاه استقلال در این بیانیه خانی را متخلف و خاطی اعلام کرده است.

1359