بلانکو تعویض شد، استقلال راه افتاد!

بلانکو تعویض شد، استقلال راه افتاد!

پایگاه خبری فوتبالی- فرم بازی مهره سابق تیم‌های ایبار،شاختار دونیتسک و ... به گونه‌ای نبوده که بتوان او را یک بازیکن در قواره مهاجمان خارجی و سابق استقلال دانست.

به گزارش فوتبالی، چهار بازیکن با یک گل و یک پاس گل آمار جالبی است که بازیکنان استقلال مقابل نساجی ثبت کردند. نکته منفی اما این است که گوستاوو بلانکو نامش در میان هیچ کدام از این بازیکنان دیده نشد. 

مهاجمی که با حضورش بازیکنانی مانند آرمان رمضانی و ارسلان مطهری قربانی شده و به نیمکت و یا سکو تبعید شدند تا این‌جا نتوانسته آماری بهتر از یک گل در 7 بازی را به نام خودش ثبت کند.

 در بازی با نساجی هم اگر جواد نکونام روی بازی مهاجم مورد علاقه‌اش اصرار می‌کرد بعید نبود که بازی با همان یک گل به پایان می‌رسید و یا تیم مهدی رحمتی می‌توانست این اختلاف شکننده را جبران کند. بیرون رفتن بلانکو و حضور آرمان رمضانی اما جان تازه‌ای به خط حمله آبی‌ها بخشید.

 او با یک گل و یک پاس گل توانست ستاره تیمش باشد و البته حضور بازیکنان هجومی دیگر مانند ابوالفضل جلالی هم این برتری را بیشتر کرد. بلانکو به غیر از تک گلی که برای آبی‌ها زده فقط 3 شوت در چهارچوب در بقیه دقایق حضورش در میادین داشته است.

در زمان فرهاد مجیدی هم حضور مهاجم بلندقدی مانند ژستد در ترکیب انتقاداتی را به همراه داشت. بازیکنی که آمار خوبی در زدن گل و گلسازی نداشت. در آن زمان اما سیستم و مدل بازی فرهاد مجیدی نشان می‌داد که خواسته او از ژستد وظایف دیگری است که به خوبی هم از انجام آن برمی‌آمد و باعث می‌شد تا خط حمله استقلال نمره قبولی بگیرد. 

ژستد در زمان حضورش در ترکیب استقلال رکوردهای جدیدی در برتری‌ها در دوئل‌های هوایی ثبت کرده بود و از همین راه موقعیت‌های زیادی برای گل‌زدن تیمش فراهم می‌کرد. فعلا اما در مورد بلانکو این مورد هم مشاهده نشده است. به خصوص اینکه حضور او در ترکیب دو مهاجم که هر وقت به آن‌ها فرصت داده شده توانستند گل بزنند را به حاشیه رانده است. 

باید منتظر ماند و دید جواد نکونام تا کجا قرار است به بلانکو فرصت بدهد و به خاطر خریدی که خودش انجام داده دو مهاجم دیگر یعنی آرمان رمضانی و ارسلان مطهری را از تفکراتش دور نگه دارد. 

4326