گزارش ویژه/ دردسر بزرگ استقلال برای ثبت قرارداد خارجی‌ها؛ فسخ های پرسروصدا و خطرناک در راه است؟

گزارش ویژه/ دردسر بزرگ استقلال برای ثبت قرارداد خارجی‌ها؛ فسخ های پرسروصدا و خطرناک در راه است؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه استقلال با دردسر عجیبی پیرامون ثبت قرارداد بازیکنان خارجی رو به رو شده است.

به گزارش فوتبالی، پیگیری‌ها از سازمان لیگ نشان می‌دهد که استقلال با دردسر بزرگی در ثبت قرارداد بازیکنان خارجی رو به روست که باید دید مدیران این تیم چگونه از پس برطرف کردن این چالش برخواهند آمد.

ماجرا از این قرار است که آبی‌ها قرارداد چهار بازیکن خارجی سابق خود را از فصل قبل در سازمان لیگ به ثبت رسانده‌اند که این بازیکنان شامل جلال الدین ماشاریپوف، کوین یامگا، رافائل سیلوا و منتظر محمد هستند.

برخی می کردند بلانکو هم ثبت شده اما این موضوع برای بازیکن فصل گذشته آبی پوشان یعنی گوستاوو بلانکو هم صادق نیست چرا که قرارداد فصل گذشته بلانکو در سازمان لیگ ثبت شده و قرارداد امسالش در سازمان لیگ ثبت نشده است.

مشکل اینجاست که استقلال در حال حاضر می‌تواند قرارداد دو بازیکن خارجی دیگر را در سازمان لیگ ثبت کند و در صورت اینکه بخواهد بازیکنان جدید خارجی را به لیست خود اضافه کند، باید برای فسخ قرارداد با یکی از چهار بازیکنی که گفته شد توافق کند (فسخ دوطرفه) و یا اینکه به صورت یک طرفه اقدام به فسخ قرارداد بازیکن کند که این فسخ یکطرفه هم تبعات خاص خود مثل جریمه سنگین و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی را خواهد داشت و در فسخ دو طرفه هم باید باشگاه به بازیکنان خسارت سنگین بدهد تا راضی به فسخ شوند.

استقلال در حال حاصر دو بازیکن بوسنیایی و گوستاوو بلانکو را در اختیار دارد و گفته می‌شود آبی‌ها در تلاش برای ثبت قرارداد یک بازیکن خارجی دیگر هم هستند که سابقه بازی در چلسی را هم داراست و بدین ترتیب با مشکل و دردسر بزرگی مواجه خواهند بود. 

1997