خبر ویژه/ بلانکو با استقلال قرارداد دارد؛ مهاجم آرژانتینی فردا در تهران

خبر ویژه/ بلانکو با استقلال قرارداد دارد؛ مهاجم آرژانتینی فردا در تهران

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات اخیر، خبرهایی درباره گوستاوو بلانکو منتشر شده است که نگرانی هواداران این تیم را به دنبال داشت است.

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش باشگاه استقلال به صورت رسمی خبر از جذب یک مهاجم آرژانتینی به نام گوستاوو بلانکو داد. این خبر در رسانه رسمی باشگاه استقلال منشتر شد و حتی بعد از آن فیلمی از یکی از گل‌های این بازیکن که در لالیگا برای تیم ایبار زده بود هم منتشر شد.

در متن خبری که کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر کرد آمده بود که این بازیکن از سوی جواد نکونام به باشگاه معرفی شده و قراردادش هم دوساله است. اما درست در لحظاتی که هواداران منتظر انتشار فیلم و تصاویر امضای قرارداد بلانکو با استقلال بودند ناگهان خبر رسید پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته شده است!

با گذشت چند روز از خبر اولیه باشگاه استقلال درباره جذب این بازیکن، اما در روزهای بعدی خبری از او منتشر نشد. به همین دلیل این تصور به وجود آمد که انتقال این بازیکن به استقلال منتفی شده است.

البته علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال در برنامه هفته گذشته فوتبال برتر در این باره توضیحاتی داد و از دبیرکل فدراسیون به خاطر بستن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال انتقاد کرد. او گفت این مساله می‌توانست پرونده انتقال بلانکو را به استقلال ببندد اما باشگاه استقلال این اجازه را نداد.

علی خطیر مدیرعامل استقلال آنطور که روی آنتن برنامه فوتبال برتر توضیح داده بود گفت که با یک راهکار جدید از بلانکو خواسته قراردادش را با ایبار فسخ کند تا اگر پنجره استقلال ظرف یکی دو روز باز نشد، او به عنوان بازیکن آزاد به استقلال بیاید.

این پیشنهاد با موافقت بلانکو همراه شد و حتی باعث شد او مبلغی هم متضرر شود اما او قراردادش را با ایبار فسخ کرد و بازیکن آزاد شد تا بتواند به استقلال بیاید. با این وجود در یکی دو روز گذشته شایعه شده این بازیکن قراردادی با استقلال نبسته و به همین دلیل انتقالش به این باشگاه منتفی شده است

اما طبق اطلاعاتی که به «فوتبالی» رسیده است بلانکو قراردادش را به صورت دیجیتال امضا کرده است و در حال حاضر بازیکن باشگاه استقلال محسوب می‌شود و حتی رقم قابل توجهی هم پیش قرارداد گرفته است.  فقط باید مشکل پنجره استقلال حل شود که آن هم با پرداخت دو هزار دلار باز می‌شود. خود بلانکو هم نهایتا تا فردا امشب یا فردا وارد تهران می‌‌‌شود

1359