گام بزرگ برای صلح؛ درویش با یحیی و بازیکنان جلسه گذاشت

گام بزرگ برای صلح؛ درویش با یحیی و بازیکنان جلسه گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی – تمرین امروز پرسپولیس یک مهمان غیر منتظره داشت.

به گزارش فوتبالی، حاشیه‌های عجیب درست پس از شکست تلخ و باورنکردنی پرسپولیس مقابل الدحیل و حتی در آخرین دقایق این بازی شروع شد. شعار علیه یحیی گل‌محمدی، اعتراض به بازیکنان و در نهایت در منگنه قرار دادن رضا درویش اتفاقاتی است در غروب تلخ سه‌شنبه رخ داد.

در ادامه در فضای مجازی جنگ وارد فاز دیگری شد. عده‌ای از طرفداران پرسپولیس خواستار اخراج یحیی گل‌محمدی شدند و عده دیگری معتقد بودند کسی که باید برود رضا درویش است نه سرمربی تیم.

فضایی که بین هواداران و به ویژه در فضای مجازی ایجاد شده است بی‌سابقه است. پرسپولیسی‌ها مدت‌‌هاست این چنین متفرق نشده بودند. در زمان برانکو ایوانکوویچ شعار «هرچی برانکو بگه» شعار مشترک هواداران این تیم بود. گل‌محمدی هم تا همین چند وقت «امپراتور» پرسپولیسی‌ها بود.

اما حالا خبری از آن اتحاد نیست. دیروز سروش رفیعی در یک ویدئو صحبت‌هایی کرد و از هواداران پرسپولیس خواست با اتحاد در کنار یکدیگر بمانند و پشت تیم بمانند تا پرسپولیس دوباره به روزهای خوبش برگردد.

امروز هم اتفاق مهمی رخ داد. رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس که نشانه‌های زیادی از اختلافاتش با گل‌محمدی وجود دارد امروز به محل تمرینات پرسپولیس رفت. حضور درویش در تمرین پرسپولیس آن قدر اتفاق مهمی هست که سایت رسمی باشگاه هم آن را منتشر کند.

مشخص است که هدف پرسپولیسی‌ها از این اقدام تزریق به تیم بوده است. به خصوص که مدتی پیش باشگاه، بازیکنان و کادر فنی را به خاطر نتایج ضعیف جریمه کرد و بازیکنان بیانیه‌ای علیه درویش منتشر کردند.

سایت باشگاه پرسپولیس خبر داده است که درویش با گل‌محمدی جلسه‌ای داشته و در این جلسه درباره شرایط موجود، مسائل پیش‌رو و برنامه‌های تیم، صحبت و تبادل نظر شده است.

درویش بعد از جلسه با یحیی و در پایان تمرین، با چند نفر از بازیکنان هم جلسه‌ای داشت. در این جلسه درویش درباره وضعیت و مشکلات باشگاه صحبت کرد و بازیکنان هم از مشکلات خودشان گفتند.

اما نکته‌ای که توجه برخی مخاطبان را جلب کرده این است که در تصاویری که از اتفاقات امروز تمرین پرسپولیس منتشر شده عکسی از جلسه مشترک یحیی و درویش منتشر نشده است.

سایت باشگاه نوشته است: در این جلسه مقرر شد همه ارکان تیم و باشگاه دست در دست هم و متحدتر از قبل، ادامه فصل را برای سربلندی پرسپولیس با تلاش مضاعف پیش ببرند و با یکدلی و انسجام بیشتر، اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنند تا دل هواداران را شاد کنند.»

شکاف بزرگی که این روزها در پرسپولیس ایجاد شده است در آستانه دربی می‌تواند کار پرسپولیس را سخت‌تر کند. شاید به همین دلیل هم هست که مدیران باشگاه وارد عمل شدند تا فضای بدی را که در تیم ایجاد شده کمرنگ‌تر کنند و پرسپولیس با روحیه خوبی به دربی برسد.

1359