حمایت از یار قدیمی؛ نظر دایی درباره پرسپولیس یحیی

حمایت از یار قدیمی؛ نظر دایی درباره پرسپولیس یحیی

پایگاه خبری فوتبالی- «این درست نیست که ما بیاییم همه سال‌های موفق یحیی را فراموش کنیم و امسال به خاطر چند نتیجه که در جریان کامل و دقیق رخ دادن‌شان نیستیم او را مورد نکوهش قرار بدهیم.»

به گزارش فوتبالی، یحیی باید برود یا باید با این نتایج با توجه به ابزاری که در اختیار دارد از او تقدیر شود. این دو نظریه کاملا متضاد را می‌توان در میان هواداران پرسپولیس و حتی کارشناسان دید.

 شاید در میان همه آنهایی که در پرسپولیس نظر می‌دهند علی دایی نظرش بسیار جالب باشد. او که مانند همیشه تلاش می‌کند منطقی به مسائل فوتبالی نگاه کند در این زمینه هم نظری متعادل دارد. دایی که همیشه رابطه خوبی با یحیی گل‌محمدی داشته ضمن دفاع از رفیق قدیمی‌اش انتقاداتی هم به او دارد. دایی در آخرین مصاحبه‌اش در مورد وضعیت فعلی پرسپولیس گفت:« پرسپولیس با یحیی فوتبالی که در سال‌های قبل ارائه می‌داد مقتدرانه‌تر بود اما این فصل از لحاظ نتیجه‌گیری با آن پرسپولیس فاصله دارد. تیم در این مدت مصدومان تاثیرگذاری مانند وحید امیری داشت که خیلی می‌توانستند به یحیی و پرسپولیس کمک کنند. متاسفانه نبودن این نفرات کلیدی دست و بال هر مربی را می‌بندد. خود یحیی هم باید در خصوص علت و علل نتایج این فصل بررسی مجددی بکند.»

البته علی دایی که سال‌ها به عنوان مربی در پرسپولیس و تیم‌های دیگر کار کرده به خوبی می‌داند همه یک تیم آن چیزی نیست که از بیرون دیده می‌شود. به همین دلیل هم در صحبت‌هایش اشاره‌ای به مسائل غیرفنی می‌کند. « البته خیلی مسائل دیگر هم شاید در تیم و باشگاه پرسپولیس رخ بدهد که من از آنها اطلاعی نداشته باشم تا بتوانم نظر فنی و کارشناسی بدهم. بنابراین اظهاراتم تنها براساس مواردی هست که می‌توانم ببینم. یحیی مربی باهوشی است و همین که توانسته در پرسپولیس دوام بیاورد شما تا ته خط را بخوانید.»

4326