کنایه یوسفی به حضور دختر درویش در استقبال از رونالدو

کنایه یوسفی به حضور دختر درویش در استقبال از رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- پیمان یوسفی در پاسخ  به انتقاد حسین بادامکی از استقبال النصری‌ها به حضور دختر درویش در استقبال از رونالدو هم کنایه‌‌ای زد.

به گزارش فوتبالی، حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گویا انتظار داشته که مسئولان النصر استقبالی که آن‌ها در تهران داشتند را جبران کرده و از پرسپولیس استقبال ویژه‌ای تدارک ببیند! البته این در حالی است که استقبال پرسپولیسی‌ها از رونالدو بوده و نه از النصر و مشخص نیست که بادامکی چرا همچین انتظار عجیبی را از رقیب عربستانی داشته است.

بادامکی در مصاحبه‌ای گفته بود:«وقتی یک تیمی در کشور دیگر میهمان هست طرف میزبان تمام تلاشش را می‌کند که بهترین امکانات را در اختیار آنها قرار بدهد.این اتفاقیست که برای النصر در تهران افتاد اما من اینجا واقعا چیزی ندیدم. ما چیز خاصی از النصر ندیدیم ولی چون ایرانی‌ها مهمان نواز هستند سعی کردیم از النصر و دیگر تیم‌هایی که به تهران می‌آیند بهترین میزبانی را داشته باشیم. اینجا این اتفاق نیفتاد اما ما تمام تلاش و تمرکزمان باید روی نتیجه بازی باشد.»

البته بخشی از صحبت‌های بادامکی در مورد کارشکنی‌های عربستانی‌ها درست است اما مقایسه با استقبال از النصر صحبتی است که کنایه پیمان یوسفی و برنامه ورزش و مردم را هم به دنبال داشت. «استقبال مرسوم آن چیزی است که باشگاه النصر انجام داد و استقبال باشگاه پرسپولیس از این تیم و رونالدو خیلی خاص بوده است. همانطور که پرسپولیسی‌ها از استقلال تاجیکستان هم استقبال معمولی داشتند و این روالی است که در همه بازی‌ها انجام می‌شود. قرار نیست مدیرعامل و مسئولان یک باشگاه به استقبال تیم میهمان بروند و این اتفاقات در هیچ دیداری مرسوم نیست. در تمام بازی‌ها یکی از کارمندان باشگاه به استقبال می‌رود و با یک شاخه گل خوش‌آمد می‌گوید.»

این هم کنایه برنامه ورزش و مردم به حرف‌های بادامکی است. پیمان یوسفی هم گفت هر وقت شما رونالدو داشتین و به آنجا رفتین شاید آن‌ها هم خانوادگی به استقبال بیایند. شاید در آن زمان دختر و پسر و همه فامیل مدیرانشان به استقبال شما بیایند!

۴۳۲۶