درخشش مهاجم صرب الهلال ادامه دارد؛ 18 گل در 18 بازی!

درخشش مهاجم صرب الهلال ادامه دارد؛ 18 گل در 18 بازی!

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم صربستانی الهلال با گلی که به الحزم زد فاصله‌اش با کریستیانو رونالدو را به 4 گل رساند. 

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش تیم الهلال موفق شد در یکی از بازی‌های هفته چهاردهم لیگ حرفه‌ای عربستان یک پیروزی پر گل به دست بیاورد و تیم الحزم را با 9 گل شکست بدهد.

با این پیروزی الهلال 38 امتیازی شد و اختلاف 4 امتیازی‌اش را با النصر در صدر جدول حفظ کرد. النصر با 34 امتیاز در رده دوم است. در هفته پانزدهم دو تیم صدرنشین با هم بازی دارند.

پیروزی پرگل الهلال را الکساندر میتروویچ مهاجم صربستانی در دقیقه 14 کلید زد. پیش‌بینی می‌شد میتروویچ در این بازی گل‌های بیشتری هم بزند اما او نتوانست تعداد گلهایش را بیشتر کند و در دقیقه 69 بازی جای خودش را به صالح الشهری داد.

با این گل تعداد گل‌های متروویچ در لیگ حرفه‌ای عربستان به 11 گل رسید و حالا او با کریستیانو رونالدو 4 گل فاصله دارد. فوق ستاره پرتغالی فعلا 15 گل زده و بهترین گلزن مسابقات است.

مهاجم صربستانی که در ابتدای فصل با مبلغ هنگفتی راهی الهلال شد در این تیم خوش درخشیده است. او در مجموع 18 بازی در 3 تورنمنت برای الهلال انجام داده و 18 گل هم زده است. یعنی به طور میانگنین یک گل در هر بازی!

البته میتروویچ در بازی‌های هفته اول و دوم لیگ عربستان به دلیل مصدومیت غیبت داشت. شاید اگر در دو بازی اول لیگ هم برای الهلال بازی کرده بود الان تعداد گل‌هایش بیشتر از این بود.

میتروویچ در این مدت موفق به ثبت دو هت‌تریک هم شده است. هت تریک اول او در بازی هفته پنجم لیگ مقابل الاتحاد رقم خورد و هت تریک دوم هم در بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل مومبای سیتی ثبت شد.

درخشش میتروویچ در الهلال البته قابل پیش‌بینی بود. او با سابقه درخشان در باشگاه فولام انگلیس و در حالی که پیشنهاد چند تیم بزرگ لیک برتری را هم داشت تصمیم گرفت به الهلال برود.

1359