قلمرو رونالدو تهدید شد؛حمله مسلحانه از طرف الهلال!

قلمرو رونالدو تهدید شد؛حمله مسلحانه از طرف الهلال!

پایگاه خبری فوتبالی - اتفاق تکراری در بازیهای الهلال در چند وقت اخیر، گلزنی مهاجم صربستانی این تیم بوده است. 

به گزارش فوتبالی، آقایی بی‌چون و چرا در آسیا و در لیگ عربستان تصوری بود که احتمالا رونالدو با آن راهی قاره کهن شد. حالا اما او با این تصور کمی فاصله دارد. بازیکنی که در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست آن‌طور که باید و شاید بدرخشد. محدوده امپراطوری او لیگ عربستان بود که با فاصله زیاد بر صدر جدول گلزنان تکیه زده بود. 

حالا اما یک پادشاه دیگر تاج و تخت او را تهدید می‌کند. این شاهزاده جدید کسی نیست جز الکساندر میتروویچ. بازیکنی از تیم رقیب یعنی الهلال که هم چشمش به دنبال صدر جدول گلزنان است و هم در هدفی بزرگتر می‌خواهد به همراه تیمش اجازه ندهد که جام قهرمانی به دست کریس و یارانش برسد. 

این بازیکن در 7 بازی متوالی گل زده و در 9 بازی متوالی هم گل زده یا پاس گل داده است تا ارزشمندترین خرید تیمش باشد. آخرین بازیکنی که در 7 بازی متوالی (یا بیشتر) برای الهلال گل زده بود وسلی برزیلی بود که در سال 2012 با گل زدن در 12 بازی متوالی موفق به کسب این رکورد شد.  

البته رونالدو همچنان ارزشمندترین بازیکن لیگ عربستان است و بعید به نظر می‌رسد در این قلمرو فعلا کسی بتواند جایگاهش را تهدید کند. 16 گل و 7 پاس گل او را همچنان ابرستاره فوتبال نگه داشته است. 

4326