ستاره دربی عربستان؛ مردی از صربستان

ستاره دربی عربستان؛ مردی از صربستان

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره این روزهای لیگ عربستان نه یک بازیکن پرتغالی که یک آتش‌باز صربستانی است. بازیکنی که برای رونالدو و تیمش شرایط را بسیار سخت کرده است.

به گزارش فوتبالی، در دیداری که همه منتظر رسیدن رونالدو و آتش‌بازی‌اش برای رسیدن النصر به صدر جدول بودند این میتروویچ بود که عنوان ستاره بازی را از آن خودش کرد و جایگاه تیمش را هم محکم‌تر کرد.

 قبل از آغازی بازی تصور این که دربی عربستان یک بازی یک‌طرفه باشد بسیار عجیب و باورنکردنی بود اما میترویچ آن را تبدیل به یک اتفاق واقعی کرد. بازیکنی که 6 شوت به سمت دروازه حریفان زد و 2 شوت داخل چارچوب و 2 گل به دست آورد.

 او با 2 ایجاد موقعیت گل هم بازی خوبش را تکمیل کرد تا با نمره بالاتر از 9 با قدرت عنوان بهترین بازیکن مهم‌ترین بازی لیگ عربستان را از آن خود کند.

 دیداری که ستاره پرتغالی و هم‌تیمی‌هایش جایی در میان 5 بازیکن برتر میدان نداشتند و یک باخت تمام عیار را تجربه کردند. میتروویچ با این 2 گل خودش را در جدول گلزنان هم به رونالدو نزدیک کرد. 

این جدول، سنگری است که رونالدو هنوز آن را در جنگ با میتروویچ از دست نداده است اما اگر میتروویچ به همین روند ادامه بدهد شاید این اتفاق بیفتد. همانطور که این بازیکن در آسیا توانسته بالاتر از رونالدو در جدول گلزنان بایستد. در حال حاضر مهاجم الهلال با 13 گل و 2 گل فاصله در رده دوم بهترین گلزنان لیگ عربستان قرار دارد.

 الهلال بعد از بازی آسیایی خود با التای بازی دارد و النصر باید با الریاح دیدار می‌کند. دو تیمی که با 29 و 30 گل خورده شرایط خوبی در خط دفاع ندارند و فرصت مناسبی برای این دو مهاجم خواهد بود تا با استفاده از موقعیت‌ها دوئل خود را جذاب‌تر کنند.

4326