خطوط هوایی کریستیانو رونالدو در تمرین النصر!

خطوط هوایی کریستیانو رونالدو در تمرین النصر!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی جدید النصر همچنان توانایی ویژه خود در پرش های بلند را دارد چرا که او در تمرین اخیری که در باشگاه عربستانی انجام داد، یکی از آن پرش های معروف خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از توانایی های ویژه ای که کریستیانو رونالدو بار ها آن را در دوران حضورش در اروپا به نمایش گذاشت، پرش های بلند و زدن ضربات سر بود. در واقع رونالدو بیش از بازیکنان عادی می تواند در پرش های خود ارتفاع بگیرد و به این ترتیب توپ هایی که ارتفاع بیشتری دارند را با ضربه سر می زند. رونالدو هم در منچستر یونایتد، هم در رئال مادرید، هم در یوونتوس و هم در تیم ملی پرتغال گل هایی دیدنی با پرش های بلند به ثمر رسانده است و این گل ها در خاطرات هوادارانش ثبت شده اند.

اکنون کریستیانو رونالدو در تمرینات النصر هم یکی از پرش های بلند خود را به نمایش گذاشت و به نوعی این کار را تمرین کرد و به نظر می رسد که ستاره پرتغالی می خواهد در النصر عربستان هم یکی از آن گل های به یاد ماندنی خود را با پرش بلند به ثمر برساند. این پرش بلند رونالدو توجه هم‌تیمی هایش را بر انگیخت و آن ها با چهره ای شگفت زده به پرش رونالدو نگاه می کردند.

1470