اولین اخراج رونالدو در النصر عربستان

اولین اخراج رونالدو در النصر عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرکاپ عربستان سعودی، النصر عربستان و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الهلال موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و راهی فینال رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریستیانو رونالدو در دقیقه 86 از زمین مسابقه اخراج شد. رونالدو برای اولین بار از زمان پیوستن و آمدنش به فوتبال عربستان با کارت قرمز مستقیم از سوی داور روبرو می شود. کریس رونالدو با علی البلیهی درگیری سنگینی داشت و با آرنج به او ضربه زد. همین قضیه منجر شد تا داور مسابقه رونالدو را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کند.

این اخراج، اولین اخراج رونالدو در النصر و دوازدهمین اخراج او در طول دوران حرفه ای بود.

کریس رونالدو بازی النصر مقابل الفیحا را در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان از دست می دهد چرا که محرومیت های کارت قرمز در رقابت های سوپرجام عربستان به رقابت های لیگ عربستان منتقل می شود.

رونالدو با وجود این که از لحاظ فردی آمار خوبی در النصر عربستان داشته است و در سال 2023 بهترین گلزن سال میلادی شده است اما از لحاظ تیمی و به دست آوردن جام ها اوضاع خوبی در فوتبال عربستان نداشته است. النصر در این فصل هم در لیگ حرفه ای عربستان و هم در سوپرجام عربستان قافیه را به الهلال باخت.

1470