آینده مبهم ورزشگاه چلسی پس از بازسازی استمفوردبریج

آینده مبهم ورزشگاه چلسی پس از بازسازی استمفوردبریج

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی  علی رغم نامشخص بودن آینده ورزشگاه استمفورد بریج، اجاره ورزشگاه کریون کوتیج لندن از فولام را در نظر ندارد.

به گزارش فوتبالی ، طبق گزارشی در The Athletic به چاپ رسانده در میان اخبار مربوط به حضور چلسی در یک استادیوم موقت برای بازی در طول بازسازی احتمالی استمفورد بریج، چلسی کریون کاتیج را به عنوان یک گزینه در نظر داشت. ورزشگاه  باشگاه فولام که در نزدیکی استمفوردبریج قرار دارد، با ظرفیت پیش بینی شده ۲۹۶۰۰ نفر، بسیار کوچک و فاقد امکانات مورد نظر چلسی است. 

چلسی اگر بخواهد به ورزشگاهی جدید جابجا شود، به دنبال ورزشگاهی بزرگ‌تر و با امکانات نزدیک به استمفوردبریج است که کمی بیش از ۴۰۰۰۰ نفر ظرفیت دارد. گزینه های بالقوه ای مانند تویکنهام و ورزشگاه وستهم لندن نیز با مخالفت ساکنان محلی و هواداران تیم ها روبرو هستند. ومبلی به دلیل سابقه و انعطاف پذیری ظرفیت، در حال حاضر تنها ورزشگاهی است که قابلیت حضور چلسی را دارد. با این حال، تاد بولی مالک چلسی تأکید بر بازسازی کامل استمفورد بریج دارد و این مسئله منوط به ارزیابی مدیریت تیم از امکانات، بازه زمانی و هزینه‌های ورزشگاه جهت حضور است. باید دید در نهایت مالک باشگاه چلسی چه تصمیمی برای آینده این تیم پس از بازسازی استمفوردبریج خواهد گرفت.

۱۰۰۹