اولین عکس ستاره چلسی در استمفوردبریج با پیراهن جدید

اولین عکس ستاره چلسی در استمفوردبریج با پیراهن جدید

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی که به تازگی از اینتر به چلسی پیوسته است، امروز به طور رسمی در باشگاه لندنی معارفه شد و اولین کنفرانس خبری او برگزار شده و از پیراهن جدید این بازیکن به همراه شماره رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو با انتقالی 115 میلیون یورویی از اینتر راهی چلسی شده است و بدین ترتیب رکورد گران ترین فروش تاریخ سری آ ایتالیا را به خود ثبت کرده است. البته باشگاه چلسی با مالکیت رومن آبراموویچ فروش های زیادی هم در این تابستان داشته است و تراز های مالی این باشگاه در وضعیت مناسبی قرار دارد. در واقع چلسی در این تابستان بازیکنانی را که نمی خواست به فروش رساند و از سویی با جذب روملو لوکاکو، در جهت رفع نقاط ضعف خود در خط حمله حرکت کرد.

اکنون اولین تصویر از ستاره بلژیکی تازه وارد چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج به همراه پیراهن جدید او منتشر شده است و بدین ترتیب روملو لوکاکو آماده می شود تا اولین بازی خود را برای آبی های لندن انجام دهد.

این دومین مقطع حضور لوکاکو در چلسی است که البته در دوره اول، این بازیکن شناخته شده نبود و بیشتر به عنوان یک استعداد جوان وارد چلسی شده بود اما اکنون به عنوان بازیکنی که فصل گذشته فاتح لیگ ایتالیا بوده پا به استمفوردبریج گذاشته است.

1470