بازگشت دوباره ستاره فراموش شده چلسی به استمفوردبریج

بازگشت دوباره ستاره فراموش شده چلسی به استمفوردبریج

پایگاه خبری فوتبالی – ادن هازارد پس از جدایی از رئال مادرید، به عنوان یک بازیکن آزاد به استمفورد بریج بازگشت تا بازی تیم سابقش را در مقابل لیورپول تماشا کند.

به گزارش فوتبالی، هازارد 32 ساله پس از توافقی دو طرفه با رئال مادرید، قراردادش با این تیم را در ماه ژوئن فسخ کرد. این وینگر بلژیکی در بین سال‌های 2012 تا 2019، دوران درخشانی را در چلسی سپری کرد و چندین جام از جمله دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را با آبی‌های لندن کسب کرد و سپس به رئال مادرید پیوست و 4 سال کابوس وار را در شهر مادرید گذراند. حالا در حالی که او به دنبال شروع مرحله جدید زندگی‌اش است، یکی از طرفداران عکسی را به همراه هازارد پیش از بازی لیورپول و چلسی در لیگ جزیره در توییتر به اشتراک گذاشت؛ بازی ای که در نهایت با نتیجه 1-1 به تساوی انجامید.

هازارد یکی از مهره‌های اصلی تیم چلسی بود که با انجام 352 بازی، 110 گل را نیز برای این تیم به ثمر رساند.

در این بین، هواداران لیورپول متوجه حضور جان هنری مالک اصلی این تیم شدند، کسی که تابستان نسبتا پر خرجی را برای لیورپول پشت سر گذاشته است، تابستانی که منجر به جذب دومنیک سوبوسلای و الکسیس مک آلیستر و صرف مجکوعا 95 میلیون پوند شده است. هر دو خرید جدید یورگن کلوپ در ترکیب اصلی لیورپول در این بازی حضور داشتند.

2102