وضعیت حضور چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج هنوز مشخص نیست

وضعیت حضور چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج هنوز مشخص نیست

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در حال مذاکره برای خرید ورزشگاه ارلز کورت نیست.

به گزارش فوتبالی ، علیرغم گزارش‌ هایی مبنی بر اینکه مدیران چلسی امیدوارند از ورزشگاه استمفوردبریج به طور موقت نقل مکان کنند وجود دارد حالا اتلتیک گزارش می دهد که آبی ها هیچ مذاکره ای بر سر خرید ورزشگاه قدیمی ارلز کورت انجام نداده اند، علیرغم اینکه اغلب از این محل به عنوان بهترین گزینه ممکن برای باشگاه پس از ترک استمفوردبریج یاد می شود. شرکت توسعه ارلز کورت (ECDC) این موضوع را رد کرد که چلسی مذاکراتی برای خرید این ورزشگاه داشته است.

در حال حاضر آینده چلسی در استمفوردبریج تا حدودی نامشخص است. پیشنهاداتی مبنی بر اینکه گروه تجاری Clearlake Capital با ریاست تاد بولی می تواند ورزشگاه فعلی چلسی را با هزینه های هنگفت بازسازی کند، وجود دارد اگرچه آبی ها باید برای تسهیل کار ساختمان با فولهام در استفاده مشترک از ورزشگاه Craven Cottage نیز صحبت هایی داشته اند.

همچنین این احتمال وجود دارد که آنها به سادگی یک استادیوم جدید در یک مکان تازه بسازند و تا زمانی که کار ساخت به پایان برسد به بازی در استمفورد بریج ادامه دهند، اما چنین حرکتی باید توسط ۷۵ درصد از ۱۴۰۰۰ عضو چلسی رای مثبت بگیرد. سازمان مالکانECDC بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده است: "ما به طور قاطعانه هرگونه مذاکره با باشگاه چلسی در مورد انتقال مالکیت ورزشگاه ارلز کورت را تکذیب می کنیم. پس از سال‌ها مشورت با بخش محلی، ما طرح‌های اصلی خود را به‌روزرسانی کرده‌ایم. طرح ما شامل ساخت ۴۰۰۰ خانه، فضایی برای ۱۲۰۰۰ شغل جدید، هکتار ها فضاهای عمومی و مکان‌های فرهنگی، رستوران‌ها و امکانات رفاهی خواهد بود و در طرح اصلی بازسازی ارلز کورت هیچ استادیوم فوتبالی وجود ندارد."

۱۰۰۹