ترکیب تیم ملی مقابل ازبک‌ها؛ یک تغییر اجباری و یک تغییر غیر منتظره!

ترکیب تیم ملی مقابل ازبک‌ها؛ یک تغییر اجباری و یک تغییر غیر منتظره!

پایگاه خبری فوتبالی – ترکیب تیم ملی برای بازی با ازبکستان نسبت به بازی با هنگ کنگ دو تغییر داشته است.

به گزارش فوتبالی، ترکیب تیم ملی ایران برای بازی حساس با ازبکستان اعلام شد. این مسابقه از ساعت 16:30 به وقت تهران در ورزشگاه ملی تاشکند و با قضاوت داورانی از امارات برگزار خواهد شد. 

با اعلام کادر فنی، تیم ملی با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، مهدی ترابی، سعید عزت اللهی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی طارمی و سردار آزمون مقابل ازبک‌ها قرار می‌گیرد.

نسبت به بازی قبلی مقابل هنگ کنگ دو تغییر در ترکیب تیم ملی صورت گرفته که یکی از آنها اجباری بوده است. در مقابل هنگ کنگ علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی بود اما او در دقیقه 75 مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد.

بعد از این که جهانبخش بیرون رفت مهدی ترابی به جای او وارد زمین شد. حالا امروز هم ترابی جای جهانبخش را در ترکیب اصلی گرفته است. نکته جالب این است که ترابی قبلا دو بار به ازبکستان گل زده است.

اما تغییر دیگری که در ترکیب تیم صورت گرفته و البته چندان هم قابل پیش‌بینی نبود حضور میلاد محمدی در دفاع چپ به جای احسان حاج‌صفی است. احسان بازیکن مورد علاقه امیر قلعه‌نویی است و کمتر کسی فکر می‌کرد در بازی امروز از ترکیب بیرون بماند. اما قطعا این تصمیم دلیل فنی داشته است و احتمالا برای تقابل با هافبک و وینگر راست ازبک‌ها گرفته شده است.

1359