دفاع تمام‌قد جلالی از قلعه‌نویی؛ حضور او در کمیته فنی ایرادی ندارد!

دفاع تمام‌قد جلالی از قلعه‌نویی؛ حضور او در کمیته فنی ایرادی ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- مجید جلالی بر خلاف عده زیادی از افراد، این تصور را دارد که حضور امیر قلعه‌نویی در کمیته فنی هیچ ایرادی ندارد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران با امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا شرکت کرد اما اتفاقی بهتر از حضور در نیمه‌نهایی برای این رخ نداد. جایی که یوزها برابر قطر شکست خوردند تا نوار ناکامی ایران در این مسابقات قطع نشود. پس از جام ملت‌های آسیا بود که فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

قلعه‌نویی هم پس از این بیانیه به کار خود ادامه داد و اکنون باید در مقدماتی جام جهانی شرکت کند.

دو سال پیش بود که کمیته فنی فدراسیون فوتبال منحل شد و چند وقت پیش با تصمیم مهدی تاج، بار دیگر تشکیل آن در دستور کار قرار گرفت. مجید جلالی و امیر قلعه‌نویی اعضای سرشناس این کمیته هستند اما از همان روزهای ابتدایی این سوال مطرح شد که چرا قلعه‌نویی عضو کمیته‌ای است که یکی از کارهای آن نظارت بر عملکرد سرمربی تیم ملی است؟ مجید جلالی امروز در جمع خبرنگاران از حضور امیر قلعه‌نویی در کمیته فنی دفاع کرد و گفت: “یکی از رسالت‌های کمیته فنی هم راستایی تیم‌های ملی است. نظرات سرمربی تیم ملی بزرگسالان برای ما مهم است چون مجموع تمامی تیم‌ها به تیم بزرگسالان می‌رسد. به نظر من حضور قلعه‌نویی یک ضرورت است”.

مشخص نیست رسالت دقیق این کمیته چیست و قرار است چه کمکی به فوتبال ایران کند اما قلعه‌نویی هم قطعا یکی از اعضای آن خواهد بود و خودش عملکرد خودش را بررسی می‌کند!

۵۷۹۳