لیگ عربستان مقصد آتی احتمالی لوکا مودریچ

لیگ عربستان مقصد آتی احتمالی لوکا مودریچ

پایگاه خبری فوتبالی- لوکا مودریچ پس از کاهش زمان بازی خود در این فصل، ممکن است رئال مادرید را به قصد حضور در عربستان سعودی ترک کند.

به گزارش فوتبالی، مودریچ با پایان قراردادش در پایان فصل رئال مادرید را ترک خواهد کرد. او در تابستان پیشنهاد قراردادی از یک باشگاه عربستانی به ارزش ۱۲۰ میلیون پوند در فصل را رد کرد. او با ۳۸ سال سن، قرار است در لیگ برتر عربستان بازنشسته شود. مودریچ در پایان فصل گذشته قراردادی یک ساله با رئال مادرید امضا کرد زیرا معتقد بود هنوز هم می تواند سهم قابل توجهی در تیم خود داشته باشد. با این حال، هافبک کروات تنها در ۵ بازی از ۱۷ بازی رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها در این فصل در ترکیب ثابت بازی را آغاز کرده است و با خرید جود بلینگهام به یک نیمکت نشین در خط میانی تیم خود تبدیل شده است. 

مودریچ پس از 12 سال پر از افتخار در برنابئو، به نظر می رسد که آماده است تا در آسیا فوتبال خود را ادامه دهد.خوزه آنخل سانچز، مدیر اجرایی رئال مادرید، جدایی مودریچ را ژانویه را رد کرده است. او اخیراً گفت: "ما هیچ مذاکره ای با تیم های عربستانی برای فروش احتمالی مودریچ در ژانویه نداشتیم و در حال حاضر قصدی برای فروش او نداریم."

الاهلی و الاتحاد دو تیم لیگ برتر عربستان هستند که با مودریچ د ر ارتباط بوده اند. انتقال به الاتحاد باعث می شود که او دوباره همکاری خود را با کریم بنزما مهاجم سابق رئال مادرید تجدید کند. البته قبل از آن، در این فصل مودریچ باید به رئال مادرید برای بازپس گیری قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

۱۰۰۹