استقبال کاپیتان منچستریونایتد از آمدن استعداد پرتغالی به الدترافورد

استقبال کاپیتان منچستریونایتد از آمدن استعداد پرتغالی به الدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز کاپیتان منچستریونایتد می گوید که دوست دارد ژائو نوس، استعداد پرتغالی بنفیکا را در الدترافورد ببیند و در کنارش بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، در چند وقت اخیر، شیاطین سرخ بارها به ژائو نوس ستاره جوان بنفیکا لینک شده اند. اریک تن هاگ در این فصل علیرغم خریدن میسون مونت، مشکلات زیادی در خط هافبکش دارد و می خواهد با اضافه کردن نوس، آن منطقه را تقویت کند. ژائو نوس تاکنون 38 بار برای بنفیکا بازی کرده و تا سال 2028 با این باشگاه قرارداد دارد و منچستریونایتد برای خرید او باید زحمت زیادی بکشد. 

به نقل از سایت گل، حالا برونو فرناندز کاپیتان یونایتد راجع به احتمال آمدن هم وطنش به الدترافورد گفت: "باید ببینیم که نظر مربی درباره او چیست. نوس یک بازیکن فوق العاده است، اما نمی دانم که جایگاهی در منچستریونایتد و ایده های سرمربی دارد یا خیر. اما یک بازیکن بااستعداد و فوق العاده حرفه ای است. هرجا برود، آینده درخشانی خواهد داشت. من دوست دارم در کنارش بازی کنم، چون به نظرم باکیفیت و آینده دار است. همه چیز به او و سرمربی منچستریونایتد بستگی دارد. امیدوارم بهترین اتفاق برایش رخ دهد."

منچستریونایتد در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف اورتون برود.

4416