هفته ۱۱ لیگ برتر انگلیس/ برد منچستریونایتد با گل لحظات پایانی برونو فرناندز مقابل فولام

هفته ۱۱ لیگ برتر انگلیس/ برد منچستریونایتد با گل لحظات پایانی برونو فرناندز مقابل فولام

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۱۱ رقابت های لیگ برتر انگلیس با تیم منچستریونایتد مقابل فولام آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی در هفته ۱۱ لیگ برتر انگلیس در شهر لندن و ورزشگاه کریون کاتیج به مصاف فولام رفت که بعد از دو شکست سنگین ۳-۰ مقابل دو تیم منچسترسیتی و نیوکاسل به دنبال اعاده حیثیت بود. نیمه اول این دیدار با بازی بهتر شاگردان اریک تن هاگ آغاز شد و شیاطین سرخ در دقیقه ۱۱ توسط اسکات مک تامینی به گل نیز دست پیدا کردند که این گل به دلیل آفساید میلیمتری هری مگوایر توسط داور بازی مردود اعلام شد. در نهایت تلاش دو تیم در نیمه اول برای گلزنی راه به جایی نبرد و تساوی بدون گل نتیجه پایانی نیمه اول این دیدار بود.

در نیمه دوم تلاش دو تیم برای گلزنی ادامه پیدا کرد و یکی از حساس ترین صحنه های بازی در دقیقه ۶۰ رخ داد جایی که آندره اونانا ظرف مدت کمتر از ۱ دقیقه دوبار مصاف های تک به تک با بازیکنان فولام را مهار کرد تا ناجی تیم خود باشد. بازی تا دقایق پایانی با نتیجه بدون گل ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه ۹۱ برونو فرناندز کاپیتان شیاطین سرخ ناجی تیم خود شد و با گل سه امتیازی خود بک برد مهم خارج از خانه را تقدیم هواداران منچستریونایتد کرد.

با این برد منچستریونایتد با کسب ۱۸ امتیاز در رتبه ۶ جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت و فولام نیز با ۱۲ امتیاز تیم رده ۱۴ ام جدول باقی ماند.

۱۰۰۹