جیدون سانچو گزینه جایگزینی نیمار در الهلال

جیدون سانچو گزینه جایگزینی نیمار در الهلال

پایگاه خبری جیدون سانچو بازیکن منچستریونایتد پیش از پنجره نقل و انتقالات ژانویه مورد توجه الهلال عربستان قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی ، جیدون سانچو پس از دعوای در فضای مجازی با سرمربی تیم اریک تن هاگ در ماه سپتامبر، مورد علاقه چند تیم مختلف قرار گرفت.این وینگر دیگر با تیم اصلی منچستریونایتد تمرین نمی‌کند و گزارش‌ها حاکی از آن است که او از عذرخواهی از سرمربی تیم خودداری کرده است حتی اگر این امر می‌توانست او را به تیم بازگرداند. حالا طبق گزارش Caught Offside، ملی پوش انگلیسی می تواند به عربستان سعودی برود تا جایگزین نیمار در الهلال شود. تیم عربستانی پس از مصدومیت جدی که نیمار را برای ۱۰ ماه از میادین محروم کرد، استخدام جایگزینی برای ملی پوش برزیلی را در اولویت قرار داده است. سانچو از زمانی که ۷۳ میلیون پوند از بروسیا دورتموند در سال ۲۰۲۱ به منچستریونایتد آمد، نتوانسته در این تیم بازیکنی برجسته باشد.

این بازیکن ۲۳ ساله در ۸۲ بازی تنها ۱۲ گل و ۶ پاس گل به ثبت رسانده است. این بازیکن در طول ۴ سال حضور خود در دورتموند خوش درخشید و در ۱۳۷ بازی ۵۰ گل و ۶۴ پاس گل به ثبت رساند. با این حال، سانچو علاقه زیادی به نقل مکان به عربستان سعودی به این زودی ها نشان نداده است.از سوی دیگر، باشگاه‌های دیگر عربستانی نیز پس از نزول او در اولدترافورد به جذب این وینگر علاقه نشان دادند. الاتفاق تحت هدایت استیون جرارد در این مورد اقدام کرده اما منچستریونایتد به این پیشنهاد واکنشی نشان نداد. به گفته فابریزیو رومانو، کارشناس مطرح نقل و انتقالات، سانچو همچنین مورد نظر یوونتوس نیز قرار گرفته است. اما بسیاری از تیم های اروپایی خواهان سانچو انتقال قرضی یا معامله بازیکن با بازیکن را در مورد این بازیکن ترجیح می دهند.

۱۰۰۹