عربستانی‌ها به دنبال جذب هافبک مورد نظر منچسترسیتی

عربستانی‌ها به دنبال جذب هافبک مورد نظر منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ عربستان همچنان پرجنب و جوش ترین لیگ دنیا در بازار نقل و انتقالات به شمار می رود و به نظر می رسد که تیم های این لیگ قرار است که پنجره نقل و انتقالات زمستانی را داغ کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم های عربستانی ستارگانی نظیر ریاض محرز، روبن نوس، الکساندر میتروویچ، فابینیو و انگولو کانته را به خدمت گرفتند. حالا باشگاه های عربستانی به دنبال خرید ستارگان دیگری همچون محمد صلاح، برونو فرناندز و کوین دی بروینه هستند. 

حالا نیکولو شیرا خبرنگار ایتالیایی مدعی شده است که باشگاه های عربستانی برای خرید لوکاس پاکتا هافبک برزیلی وستهام دست به کار شده اند. این بازیکن در تابستان گذشته مورد توجه منچسترسیتی بود  تیم انگلیسی در زمستان برای خرید او تلاش خواهد کرد. 

خبرنگار ایتالیایی به نام باشگاه عربستانی علاقمند به پاکتا اشاره ای نکرده است اما الهلال می تواند یکی از گزینه ها باشد. الهلال به دنبال خرید یک ستاره برای جانشینی نیمار است و شاید به دنبال هموطن او بروند. از سویی النصر هم سکو فوفانا را در لیست مازاد خود قرار داده و شاید به سراغ جذب هافبک برزیلی برود.  پاکتا پس از درخشش در لیون راهی وستهام شد و در فوتبال انگلیس هم سطح خوبی از خود ارائه داده است.

4125