دورخیز دوباره منچسترسیتی برای جذب ستاره وستهام

دورخیز دوباره منچسترسیتی برای جذب ستاره وستهام

پایگاه خبری فوتبالی- سیتیزن‌ها قصد دارند در راستای تقویت ترکیب خود در فصل آینده، برای جذب لوکاس پاکتا، ستاره برزیلی تیم وستهام یونایتد اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، به جرئت می‌توان گفت منچسترسیتی قدرتمندترین باشگاه حال حاضر جهان است. آن‌ها که فصل گذشته سه‌گانه تاریخی را به ویترین افتخارات خود اضافه کردند، حالا در اندیشه تکرار قهرمانی‌های فصل گذشته هستند. گواردیولا و مدیران منچسترسیتی همچنان برای کسب موفقیت عطش دارند و از حالا برای فصل آینده و کسب موفقیت در آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

به نقل از نشریه انگلیسی تلگراف، اگر تیمی برای جذب برناردو سیلوا پیشنهاد قانع‌کننده‌ای ارائه دهد؛ مدیران باشگاه منچسترسیتی با آن موافقت می‌کنند. در صورتی که این اتفاق رقم بخورد، منچسترسیتی برای جذب یک بازیکن به عنوان جانشین اقدام می‌کند.

لوکاس پاکتا، ستاره برزیلی باشگاه وستهام یونایتد یکی از گزینه‌های اصلی آبی‌های شهر منچستر برای جایگزینی برنابردو سیلوا است. این بازیکن 26 ساله در تابستان فصل گذشته مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته بود، اما حواشی به وجود آمده در خصوص ارتباط او با سایت‌های شرط‌بندی، باعث شد تا این انتقال نهایی نشود. اما گفته می‌شود که سیتیزن‌ها پاکتا را تحسین می‌کنند و او را بازیکنی باکیفیت می‌دانند.

برناردو سیلوا مورد توجه باشگاه‌هایی نظیر پاری سن ژرمن و بارسلونا قرار دارد و احتمال این‌که در تابستان 2024 از جمع آبی‌ها جدا شود زیاد است. در این صورت، مدیران باشگاه انگلیسی برای جذب لوکاس پاکتا اقدام می‌کنند.

1428