توافق منچسترسیتی با لوکاس پاکتا برای جانشینی برناردو سیلوا

توافق منچسترسیتی با لوکاس پاکتا برای جانشینی برناردو سیلوا

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک برزیلی باشگاه وستهام با منچسترسیتی به توافق اولیه دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر منتشر شده از دیلی میل باشگاه منچسترسیتی با لوکاس پاکتا هافبک تیم ملی برزیل و باشگاه وستهام به توافق شخصی رسید. البته فعلا مذاکره با باشگاه وستهام شروع نشده است. با توجه به قرارداد لوکاس پاکتا با تیم لندنی وستهام انتظار این است قیمت بازیکن بیش از ۱۲۰ میلیون یورو تعیین شود.

در فصل نقل و انتقالات تابستان گذشته یک پیشنهاد ۱۰۱ میلیون یورویی از سوی منچسترسیتی برای او رد شده بود زیرا وستهام ۱۱۰ میلیون یورو برای این هافبک درخواست کرده بود. آمار این بازیکن در فصل جاری لیگ برتر انگلیس ۴ گل و ۶ پاس گل بوده است. قرار است این بازیکن جانشین برناردو سیلوا در ترکیب تیم منچسترسیتی باشد.

پیش از این در دیدار تیم وستهام در مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه المپیک لندن پیش  از اینکه سوت آغاز بازی زده شود، او به سمت سرمربی منچسترسیتی یعنی پپ گواردیولا حرکت کرد و سپس مربی اسپانیایی را به گرمی در آغوش گرفت و با خوانما لیلو کمک مربی نیز با گرمی خوش و بش کرد. او همچنین ثانیه هایی با گواردیولا صحبت کوتاهی نیز داشت. این اقدام پاکتا باعث شده بود تا بسیاری از هواداران وستهام از اقدامات او عصبانی شوند و در شبکه های اجتماعی به این حرکت واکنش نشان دهند.


۱۰۰۹