منچسترسیتی به دنبال شکار لوکاس پاکتا با رقمی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو

منچسترسیتی به دنبال شکار لوکاس پاکتا با رقمی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی- تیم منچسترسیتی قصد دارد هافبک ملی پوش برزیلی وستهام را با قیمتی ارزان تر از رقم فسخ قرارداد به ورزشگاه اتحاد بیاورد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه منچسترسیتی به عنوان جدی ترین مشتری هافبک برزیلی و ملی پوش وستهام می‌خواهد با تیم لندنی برای لوکاس پاکتا بدون پرداخت بند فسخ قرارداد این بازیکن که ۱۰۰ میلیون یورو است به توافق برسد. طبق این خبر باشگاه منچسترسیتی فقط می خواهد بند فسخ قرارداد این ستاره برزیلی را به عنوان آخرین راه حل بپردازد و به این ترتیب آنها می خواهد هزینه انتقال را تا حد امکان کاهش دهد.

همانطور که قبلاً در مورد این بازیکن اشاره شده از قبل توافق شخصی با مدیر برنامه های این بازیکن و لوکاس پاکتا انجام شده و توافق با باشگاه لندنی باقی مانده است. فابریزیو رومانو چندی پیش اشاره کرد که سران باشگاه منچسترسیتی در حال آماده سازی پیشنهادی با رقمی مناسب و قابل قبول برای جذب لوکاس پاکتا از وستهام هستند  و به احتمال زیاد سران وستهام با این پیشنهاد موافقت خواهند کرد.

در شرایط فعلی با توجه به قرارداد لوکاس پاکتا با وستهام انتظار این است قیمت بازیکن بیش از ۹۰ میلیون یورو تعیین شود. در فصل نقل و انتقالات تابستان گذشته پیشنهاد ۱۰۱ میلیون یورویی منچسترسیتی برای او رد شده بود زیرا وستهام ۱۱۰ میلیون یورو برای هافبک خود درخواست کرده بود.

۱۰۰۹