عبدی باز هم با پیراهن قرمز برابر استقلال/ تا سه نشه، بازی نشه!

عبدی باز هم با پیراهن قرمز برابر استقلال/ تا سه نشه، بازی نشه!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی عبدی به دنبال این خواهد بود برای سومین بار دروازه استقلال را باز کند.

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی خرید قرضی تراکتور از پرسپولیس تا پایان فصل جاری است. بازیکنی که در این مدت سه گل برای تیمش به ثمر رسانده ولی از دست دادن موقعیت‌های زیاد در کنار انتقاد پاکو خمز از این بازیکن که گفته بود از عبدی گلزنی بیشتری را انتظار دارد، باعث شده تا وی نسبتاً تحت فشار قرار داشته باشد.

عبدی که این هفته باید در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود، بارها با پیراهن پرسپولیس این تجربه را در مسابقه بزرگی همچون دربی داشته و البته توانسته در ۷ مسابقه‌ای که مقابل این تیم در لیگ برتر قرار گرفته، دو بار گلزنی کند.

جالب اینکه در هر دو دیداری که مهاجم قائمشهری برای پرسپولیس گل زده این تیم مقابل استقلال بازنده نبوده است. پرسپولیس یک بار در روزی که عبدی برای این تیم گلزنی کرد به تساوی ۲ بر ۲ مقابل حریف آبی خود رسیده و یک بار هم گل دقیقه ۸۱ مهاجم کنونی تراکتور باعث شد تا سرخ‌های پایتخت به بردی شیرین در دربی برسند.

حال مهدی عبدی باید با پیراهن سرخی دیگر برابر استقلال بازی کند و باید دید اولین تجربه این بازیکن در تقابل با استقلال در مسابقه‌ای که دربی نیست ولی از حساسیت‌های زیادی در فوتبال ایران برخوردار است چطور خواهد بود و مهاجم قائمشهری با گلزنی در این دیدار تمام انتقادات از خود را به کلی پاک خواهد کرد یا خیر.

1997