حمله به پرسپولیس از چپ و راست؛ خودی‌ها را مهار کنید

حمله به پرسپولیس از چپ و راست؛ خودی‌ها را مهار کنید

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در روزی که می توانست برنده بازی باشد، به واسطه اشتباهات فردی بازیکنانش دو امتیاز بسیار مهم و حساس را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، جناحین پرسپولیس مقابل صنعت نفت عملکرد موثری در نتیجه بازی داشتند. البته در این بازی برخلاف همیشه که مدافعان کناری وظیفه حمله و ضربه زدن به دروازه حریف را برعهده دارند این بار، دو بازیکن شمشیر را برای خودی کشیدند! 

عبدالله ویسی و شاگردانش یک امتیازی که از آزادی به سوغات بردند را بیش از خودشان مدیون دو بازیکن پرسپولیس هستند.

 علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر روی هر دو گل حریف تاثیرگذار بودند. در صحنه گل اول، حرکت آبادانی‌ها با پاس اشتباه علی نعمتی آغاز شد. بیرانوند با یک پاس، نعمتی را صاحب توپ کرد و او هم در حالی که می‌خواست هم‌تیمی‌اش را صاحب توپ کند با یک پاس اشتباه، توپ را به یوسف وکیا رساند. بازیکنان صنعت نفت آبادان قدر این اشتباه را به خوبی دانستند و توانستند گل اول بازی را به ثمربرسانند. 

دانیال اسماعیلی‌‎فر هم که توانسته بود در به دست آمدن یک پنالتی برای تیمش موثر باشد کار علی نعمتی را در آخرین دقیقه بازی تکمیل کرد. توپی که گذشتن یا نگذشتن آن به یکی از بزرگترین جنجال‌های هفته نهم تبدیل شده است را دانیال اسماعیلی‌فر وارد دروازه بیرانوند کرد. 

شاید اگر او در آن صحنه عملکرد بهتری داشت تمام این جنجال‌ها به وجود نمی‌آمد و پرسپولیس سه امتیاز را به دست آورده بود. البته اشتباه هم جزیی از بازی است و پرسپولیس در این بازی بدشانس بود که هر دو گل حریف را با اشتباه بازیکنان خودی دریافت کرد.

4326