بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا که امشب در مراسم توپ طلا جایزه می‌برند

بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا که امشب در مراسم توپ طلا جایزه می‌برند

پایگاه خبری فوتبالی - فرانس فوتبال امشب مراسم توپ طلا را برای اهدای جوایز به بهترین های فصل گذشته فوتبال دنیا برگزار می کند که برندگان مراسم کمابیش مشخص شده اند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی امشب هشتمین توپ طلای دوران فوتبالش را کسب می کند تا از این حیث دست نیافتنی تر شود اما رئال مادرید و بارسلونا نیز در مراسم امشب نماینده خواهند داشت.

جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید که شروع فصلی باورنکردنی با سیزده گل در سیزده بازی داشته، با شایستگی جایزه کوپا به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل گذشته را کسب می کند. این جایزه در سالهای اخیر نصیب بارسایی هایی همچون پدری و گاوی شده است و این بار قرار است که یک رئالی آن را تصاحب کند. بلینگام امشب به پاریس سفر می کند تا با دست پر به مادرید برگردد. گفته می شود که جود در جایزه پسر طلایی 2023 نیز با اختلاف بالایی نسبت به رقبا برنده شده و به اولین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل می شود که با پیراهن خود این تیم به جایزه پسر طلایی می رسد.

البته بارسایی ها نیز مثل سالهای اخیر در بخش زنان نماینده دارند. در سالهای اخیر الکسیا پوتیاس جایزه را می برد. الکسیا امسال با مصدومیت مواجه بود اما هم تیمی او ایتانا بونماتی که فصل خوبی در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا داشت، این جایزه را به دست خواهد اورد تا بدین ترتیب  رئال مادرید و بارسلونا نیز با دست پر از مراسم خارج شوند.

4125