گل مورد علاقه راسموس هویلوند در تاریخ دربی منچستر

گل مورد علاقه راسموس هویلوند در تاریخ دربی منچستر

پایگاه خبری فوتبالی- راسموس هویلوند گل مورد علاقه خود در دربی شهر منچستر در تمام دوران را مشخص کرد. 

به گزارش فوتبالی ، این مهاجم جوان دانمارکی برای اولین بار برای رویارویی با رقیب سرسخت همشهری  یعنی منچسترسیتی آماده می شود. منچستریونایتد روز یکشنبه در لیگ برتر انگلیس میزبان منچسترسیتی است و هویلوند اولین دربی منچستر را تجربه خواهد کرد. با این حال، مهاجم با این بازی معروف غریبه نیست و در مورد بهترین گلی که در بازی بین دو رقیب همشهری دیده هیچ شکی ندارد.

هویلوند در مورد گل مورد علاقه خود در این تقابل در تمام ادوار بدون درنگ گفت: "البته ضربه قیچی خاص وین رونی!" او پس از پیروزی یونایتد مقابل کپنهاگ در لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه به خبرنگاران گفت. "همه این گل را به خاطر دارند، نه؟"

گل فراموش نشدنی آکروباتیک رونی در فوریه ۲۰۱۱ پیروزی را برای منچستریونایتد به ارمغان آورد. تیم اریک ده هاخ دوست دارد نتیجه مشابهی را در روز یکشنبه به دست بیاورد، زیرا آنها سعی می کنند پس از شروع ناامیدکننده فصل در بازی های پیش رو پیشرفت کنند. شیاطین سرخ در مجموع سه برد متوالی در تمامی رقابت‌ها به دست آورده‌اند، اما برای کسب هر سه امتیاز در بازی آخر مقابل کپنهاگ، مدیون مهار پنالتی آندره اونانا در ثانیه های پایانی بازیهستند. هویلوند و منچستریونایتد برای یک هفته شلوغ آماده شده اند زیرا شیاطین سرخ یکشنبه در لیگ برتر به مصاف منچسترسیتی می روند و روز چهارشنبه در جام حذفی انگلیس به مصاف نیوکاسل خواهند رفت و شنبه آینده نیز در لیگ برتر انگلیس با فولام تقابل خواهند کرد.

۱۰۰۹