ستاره 70 میلیونی منچستریونایتد به بازی با آرسنال رسید

ستاره 70 میلیونی منچستریونایتد به بازی با آرسنال رسید

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد تایید کرد که راسموس هویلوند برای تقابل آرسنال در روز یک شنبه آماده خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، راسموس هویلوند یکی از خریدهای پر سروصدا شیاطین سرخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود که با مبلغ 70 میلیون پوند از آتالانتا به منچستریونایتد پیوست و قرار است مشکل اریک تن هاگ را در نوک خط حمله برطرف کند. هویلوند اما به خاطر مصدومیت کمری که داشت، 3 بازی اول را از دست داد، اما گفته می شود که برای بازی با آرسنال آماده خواهد بود. 

به نقل از سایت گل، اریک تن هاگ در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "راسموس در هفته گذشته با ما تمرین کرد و روز شنبه نیز آخرین جلسه تمرینی را پشست سر خواهد گذاشت. فکر می کنم او برای بازی با آرسنال آماده خواهد بود و می تواند به میدان برود."

این سرمربی هلندی همچنین در ادامه تایید کرد که سرجیو رگیلون، مدافع چپ اسپانیایی تاتنهام با قراردادی قرضی به شیاطین سرخ پیوسته و اولین جلسه تمرینی اش را نیز انجام داد. 

"رگیلون بازیکن باتجربه ای است و برای تیم های بزرگی در لالیگا و لیگ برتر بازی کرده. او سابقه خوبی دارد و می تواند در سیستم منچستریونایتد به راحتی بازی کند."

4416