وین رونی: منچستریونایتد 2008 از منچسترسیتی کنونی تیم بهتری بود

وین رونی: منچستریونایتد 2008 از منچسترسیتی کنونی تیم بهتری بود

وبسایت رسمی برنامه نود - رونی معتقد است منچسترسیتی هنوز با بهترین شدن فاصله دارد.

به گزارش وبسایت نود، اگرچه منچسترسیتی در این فصل از لیگ برتر شانزده برد پیاپی کسب کرده و به رکوردی جدید در سطح اول فوتبال انگلیس دست یافته ولی وین رونی ستاره سابق شیاطین سرخ معتقد است آن ها هنوز با رسیدن به عنوان بهترین تیم تاریخ لیگ برتر فاصله دارند. رونی معتقد است منچستریونایتد 2007-2008 که به قهرمانی در انگلیس و اروپا رسید، از تیم منچسترسیتی فعلی، تیم بهتری بوده است:

فکر نمی کنم از حالا بتوان سیتی را در جمع بهترین ها قرار داد. در تاریخ لیگ برتر تیم های فوق العاده زیادی حضور داشته اند، منچسترسیتی در درجه اول باید به قهرمانی برسد و سپس این روند را برای مدتی طولانی ادامه دهد تا بتواند در این جمع قرار گیرد. از نظر من بهترین تیم تاریخ لیگ برتر، منچستریونایتد 2008 بود.

فکر نمی کنم منچسترسیتی بتواند به رکورد شکست ناپذیری در کل فصل برسد. آن ها عملکردی باورنکردنی داشته اند ولی لیگ برتر رقابتی سخت است و در کریسمس، بازی های سخت و فشرده ای شاهد خواهیم بود. در فصول قبل، اکثراً دو تیم برتر برای قهرمانی می جنگیدند، اما در این فصول، 5 یا 6 تیم بزرگ در لیگ حضور دارند و مطمئنم ان ها می توانند سیتی را شکست دهند.

1878