عملکرد ضعیف مهاجم منچستریونایتد در یورو 2024

عملکرد ضعیف مهاجم منچستریونایتد در یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی- راسموس هویلوند در رقابت‌های یورو 2024 عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشته و تبدیل به کانون انتقادات هواداران دانمارک شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی دانمارک روز گذشته موفق شد با یک نمایش دیدنی، تیم قدرتمند و مدعی انگلیس را با نتیجه تساوی 1-1 متوقف کند. بازیکنان دانمارک در این مسابقه به خوبی توانستند ستاره‌های انگلیسی را از جریان مسابقه خارج کنند. اما یکی از بازیکنانی که در این مسابقه برای تیم ملی دانمارک کم‌فروغ ظاهر شد، راسموس هویلوند، مهاجم جوان باشگاه منچستریونایتد بود. بازی ضعیف او باعث شد تا در دقیقه 67 تعویض شود و جای خودش را به یوسف پولسن بدهد.

او در دو بازی‌ای که در این مسابقات به میدان رفت، آمار بسیار بدی را از خود به جای گذاشت. تعداد دفعاتی که هویلوند در تله آفساید مدافعان حریف گرفتار شد، بیشتر از شوت‌هایی بود که روانه دروازه رقبا کرد. او طی دو بازی، 3 بار در آفساید قرار گرفت و تنها 1 شوت زد که آمار به شدت بدی به حساب می‌آید. حالا شاید این آمار بتواند اصرار کادر فنی و مدیران منچستریونایتد بر خرید یک مهاجم جدید را توجیه کند.

سران منچستریونایتد چند گزینه را مورد بررسی قرار دادند، اما در حال حاضر جاشوا زیرکزی اولویت اصلی تن هاگ و مدیران است. آن‌ها اعتقاد دارند حضور یک مهاجم باکیفیت دیگر باعث می‌شود تا هویلوند نیز پیشرفت کند. عده‌ای اعتقاد دارند نبود رقیب باکیفیت باعث افت او شده است.

باید دید آیا هویلوند در دیدارهای بعدی می‌تواند خودش را از بند انتقادات رهایی دهد یا خیر؟

1428