اگر رئال مادرید برخی از ستاره‌های خود را حفظ می‌کرد، اکنون چه ترکیبی داشت؟

اگر رئال مادرید برخی از ستاره‌های خود را حفظ می‌کرد، اکنون چه ترکیبی داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در سال های اخیر ستاره هایی را از دست داده است و بازیکنان جدیدی را به جای آن ها جذب کرده است.

به گزارش فوتبالی ، برخی از بازیکنان که رئال مادرید از دست داده است، بازیکنان جوانی بوده اند که بعدا در تیم های دیگر ستاره شده اند. اما برخی دیگر از این بازیکن ها به دلیل سن بالایی که داشته اند، توسط فلورنتینو پرز، ریاست باشگاه رئال مادرید به فروش رسیده اند.

کریستیانو رونالدو در تابستان 2018 از رئال مادرید کنار گذاشته شد و به باشگاه یوونتوس فروخته شد. او اکنون در النصر عربستان توپ می زند و 38 سال سن دارد. رونالدو اگر هنوز هم در رئال مادرید حضور داشت، می توانست در خط حمله این تیم در کنار وینیسیوس جونیور تشکیل یک زوج را بدهد.

مارتین اودگارد بازیکن جوانی بود که رئال مادرید او را برای آکادمی خود به خدمت گرفت. این بازیکن البته فرصت زیادی در رئال مادرید به دست نیاورد و در نتیجه همواره به عنوان یک بازیکن قرضی در تیم های دیگر بود تا این که در سال 2021 به طور رسمی به آرسنال پیوست و اکنون در این تیم عملکرد بسیار خوبی دارد.

تئو هرناندز هم بازیکن رئال مادرید بود که در سال 2019 به طور رسمی به میلان پیوست و اکنون در این تیم حضور دارد. اشرف حکیمی هم در پاری سن ژرمن توپ می زند. او در سال 2021 به پی اس جی رفت و قبل ها بازیکن رئال مادرید بود.

1470