خط و نشان اسماعیلی برای فصل جدید/ بیرانوند درس عبرت نمی‌گیرد

خط و نشان اسماعیلی برای فصل جدید/ بیرانوند درس عبرت نمی‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک نساجی توانست تک گل پیروزی بخش تیمش در بازی دوستانه مقابل پرسپولیس را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، فرشید اسماعیلی جزو ستاره‌هایی است که بعد از افول کوتاه مدت حالا دوباره در آستانه درخشیدن قرار گرفته است. او بعد از آنکه به دلیل برخی حواشی از استقلال جدا شد و به فوتبال قطر رفت، در بازگشت به لیگ برتر راهی فولاد شد اما به دلیل مصدمیت یک فصل کامل را از دست داد و حالا در فصل جدید با پیراهن نساجی ثابت کرده انگیزه های زیادی دارد.

فرشید که در همان هفته اول لیگ امسال کارش را با پاس گل برای تیم مازندرانی آغاز کرد، توانست با سوپر گلی که هفته چهارم مقابل صنعت نفت به ثمر رساند، بعد از حدود دو سال و نیم، بار دیگر در فوتبال ایران پای خود را به گلزنی باز کند. این بازیکن که به دلیل حضور در استقلال توانسته تجربه خوبی در لیگ قهرمانان به دست آورد، ثابت کرده در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. او روی یکی از دو گل تیمش مقابل مومبای سیتی پاس گل داد تا از همین هفته اول مرحله گروهی باعث دلگرمی مهدی رحمتی و هواداران شود.

فرشید اسماعیلی امروز در بازی دوستانه مقابل پرسپولیس هم جزو بهترین‌های تیمش بود و حتی توانست تک گل بازی را به ثمر برساند. گلی که علاوه بر اثبات شرایط خوب اسماعیلی، یک نکته مهم دیگر هم داشت. از آنجا که این گل روی خروج بیرانوند و فاصله گرفتنش از دروازه زده شد، بار دیگر ثابت شد بیرانوند همچنان به بازی پر ریسک علاقه دارد و با وجود اینکه در مسابقات لیگ برتر هم از این تاکتیک خود ضربه خورده، کمامان به انجام آن در زمین علاقه دارد.

قطعا مهدی رحمتی و یحیی گل‌محمدی واکنش‌های متفاوتی به این گل خواهند داشت. رحمتی حتما از این به بعد روی فرشید اسماعیلی بیشتر حساب می‌کند اما باید دید یحیی در قبال بیرانوند چه تصمیمی خواهد گرفت.

6442