درگذشت همسر دروازه‌بان دربی کانتی تنها سه ماه پس از ازدواج

درگذشت همسر دروازه‌بان دربی کانتی تنها سه ماه پس از ازدواج

پایگاه خبری فوتبالی - جاش ویکرز دروازه بان دربی کانتی در پیامی ناراحت کننده از درگذشت همسرش لورا به علت ابتلا به سرطان خبر داد آن هم در حالی که این دو سه ماه پیش با هم ازدواج کرده بودند.

به گزارش فوتبالی، پیش از بازی لیگ دسته سه انگلیس میان دربی و کارلیسلی، باشگاه دربی اعلام کرد که ویکرز به علت مسائل خانوادگی این بازی را در برونتون پارک از دست می دهد. هم تیمی های این دروازه بان 27 ساله پیراهن جاش با شماره 31 را در زمان گرم کردن، به تن کردند و پیش از ورود به زمین با پیراهن او ژست گرفتند تا به این بازیکن روحیه بدهند.

دربی در این بازی با نتیجه دو بر صفر پیروز شد که جیمز کالینز بعد از گلش پیراهن "ویکرز 31" را به دوربین ها نشان داد. ویکرز کمی بعد اعلام کرد که دلیل غیبتش، درگذشت همسرش پس از مبارزه ای طولانی با سرطان بوده است. 

ویکرز یکشنبه صبح در پیامی نوشت:" این پیام را بارها نوشتم و پاک کردم و همچنان نمی توانم کلمات مناسبی را برای گفتنش پیدا کنم و نمی دانم که چه حسی خواهم داشت. پنجشنبه صبح، همسرم را پس از مبارزه ای طولانی با سرطان از دست دادم. لورا قوی ترین، شجاع ترین و دوست داشتنی ترین انسانی است که با او ملاقات کردم. با وجود همه مشکلات و سختی هایی که پشت سر می گذاشت، هرگز لبخندش را فراموش نکرد و هرگز اجازه نداد که چیزی جلوی لحظات خوبش را بگیرد. در مشکلات با هم گریه می کردیم، می خندیدیم و می رقصیدیم.  تک تک لحظاتی که با هم داشتیم از اولین ملاقاتمان تا لحظه ای که با آرامش از میان ما رفتی را فراموش نمی کنم. می دانم که تو از بالا به ما نگاه می کنی و هر روز به من الهام می بخشی. ممنون از همه کسانی که در این دوران سخت از من و خانواده ام حمایت کردند. خوش شانس هستم که فوق العاده ترین دوستان و خانواده را دارم. تو را تا همیشه و تا ابد دوست خواهم داشت."

4125