اشتباه فاحش مهاجم دربی کانتی که وین رونی نمی‌توانست باور کند

اشتباه فاحش مهاجم دربی کانتی که وین رونی نمی‌توانست باور کند

پایگاه خبری فوتبالی -  دربی کانتی با هدایت وین رونی شرایط عجیبی را در لیگ دسته دوی انگلیس تجربه می کند. در حقیقت این تیم به علت ورشکستگی ممکن است که با کسر امتیاز 12 امتیازی مواجه شود که از طرفی تا آخر هفته به علت مشکلات مالی ممکن است 9 امتیاز دیگر هم از این تیم کم شود تا تیم وین رونی با کسر امتیاز عجیب 21 امتیازی روبرو شود.

به گزارش فوتبالی، دربی کانتی البته به کارش ادامه می دهد. آنها شنبه در مقابل استوک در پراید پارک با نتیجه دو بر یک پیروز شدند. وین رونی که برای پر کردن ترکیب تیمش به اندازه کافی بازیکن ندارد، فعلا نمی خواهد از سمتش به عنوان سرمربی دربی کانتی عقب بکشد. 

دربی کانتی که شرایط عجیبی را تجربه می کند شب گذشته به لطف گلهای مکس برد و کورتیس دیویس در نیمه اول از حریف پیش افتاد تا دومین پیروزی فصلش را کسب کند و به هوادارانش همچنان امید بدهد. البته راول موریسون می توانست گل سوم دربی کانتی ار در شروع نیمه دوم بزند و هیچ کس نمی داند که چطور این فرصت را از دست داد!

اشتباه ژوزف بورسیک دروازه بان استوک و ناهماهنگی وی با خط دفاعی باعث شد تا موریسون در مقابل دروازه خالی حریف قرار بگیرد. این بازیکن 28 ساله می توانست به سمت دروازه قدم بزند اما شوتی را زد که وارد دروازه نشد. وین رونی از این که مهاجم تیمش این گونه فرصت گلزنی را از دست داده بود، شوکه شده بود و نمی توانست چنین اشتباهی را باور کند. بعد از آن که تام اینس برای استوک گلزنی کرد، به نظر می رسید که اشتباه موریسون ممکن است که تاوان سنگینی داشته باشد هر چند که در نهایت دربی کانتی هر طور که شده در این بازی پیروز شد. 

4125