اتفاق عجیب در دربی کانتی: رونی بازیکن تیمش را سه ماه مصدوم کرد!

اتفاق عجیب در دربی کانتی: رونی بازیکن تیمش را سه ماه مصدوم کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی در سالهای اخیر در فوتبال زیاد خوش شانس نبوده است.

به گزارش فوتبالی، اسطوره منچستریونایتد پس از بازنشستگی از فوتبال در حال حاضر سرمربی تیم دربی کانتی است. آنها برای شروع پیش فصل فقط 9 بازیکن را از تیم اصلی در ترکیب خود داشتند و حالا در سه ماه آینده یکی از این نفرات نمی تواند بازی کند.

در حقیقت وین رونی در بازی دستگرمی باعث مصدومیت شدید جیسون نایت پدیده 20 ساله تیمش شده است. نایت فصل گذشته با 50 بازی یکی از بازیکنان کلیدی دربی کانتی بود. رونی که برای افزایش تعداد نفرات در بازی دستگرمی حضور پیدا کرده بود تا بازی پنج به پنج انجام شود روی یک توپگیری باعث مصدومیت شدید بازیکن تیمش شد.

دربی کانتی مشکلات مالی شدیدی دارد و بدهی های این تیم باعث شده تا از هر گونه خریدی محروم شوند. آنها فردا باید دیداری دوستانه مقابل بتیس داشته باشند. دربی کانتی به علت مشکلات مالی نتوانسته در سالهای اخیر بدهی های مالیاتی خود را بپردازد و به همین خاطر حق ثبت قرارداد هیچ بازیکن جدیدی را ندارند!

دربی دو هفته دیگر باید اولین بازی خود را در لیگ دسته دو انگلیس (چمپیونشیپ) داشته باشد که شرایط مالی و ورزشی آنها به شدت نگران کننده است. حالا بدون نایت آنها فقط هشت بازیکن در لیست خود دارند که دو تایشان دروازه بان هستند. رونی فعلا گفته است که به ترک دربی کانتی فکر نمی کند اما اگر خریدی انجام نشود حتی پیدا کردن 11 بازیکن هم برای ترکیب تیمش غیرممکن خواهد بود!

4125