بازداشت ستاره لیگ انگلیس به اتهام آزار جنسی کودکان

بازداشت ستاره لیگ انگلیس به اتهام آزار جنسی کودکان

پایگاه خبری فوتبالی - روز جمعه پلیس شهر منچستر یک بازیکن 31 ساله لیگ انگلیس را به اتهام آزار جنسی کودکان بازداشت کرده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن با قید وثیقه فعلا آزاد شده است اما باشگاهش تا زمان پایان تحقیقات او را کنار گذاشته است. به علت مسائل قانونی نام این بازیکن فعلا افشا نشده است.

در حقیقت پلیس تا کنون اسناد و شواهد مختلفی را در مورد بازیکن مذکور کشف و ضبط کرده است. این بازیکن پس از جستجوی ماموران پلیس در خانه اش، جمعه شب به منزل خود باز گشت.

پلیس شهر منچستر در بیانیه ای در این باره نوشت:" ماموران پلیس جمعه 16 ژولای 2021 یک مرد 31 ساله را به اتهام تخلفات جنسی علیه کودکان بازداشت کردند. او با وثیقه مرخص شده و در انتظار تحقیقات جدید هستیم."

هم تیمی های این بازیکن از شنیدن این خبر شگفت زده شده اند. وکیل این بازیکن که در تیم ملی کشورش هم عضویت دارد از پاسخ به پرسش ها در این باره خودداری کرد.

میرر نیز از افشای نام این بازیکن خودداری کرده اما اعلام کرده که بازیکن مذکور درآمد زیادی دارد و پولهای زیادی را به خاطر نقل و انتقالاتی که داشته جا به جا کرده است.  آزار جنسی علیه کودکان یک تخلف شدید محسوب می شود و اگر جرم بازیکن مذکور ثابت شود به احتمال زیاد باید برای همیشه با فوتبال وداع کند چرا که احتمالا حکم حبس برای وی در نظر گرفته می شود.دیلی میل هم اعلام کرده است که این بازیکن متاهل بوده است.

4125