استفاده از تجربه النصر و رونالدو؛ استقبال از نیمار بهتر خواهد بود

استفاده از تجربه النصر و رونالدو؛ استقبال از نیمار بهتر خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی– به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهند مراسم استقبال از باشگاه الهلال عربستان و نیمار کم‌حاشیه‌تر و آبرومندانه‌‌تر از مراسم النصر و رونالدو باشد. 

به گزارش فوتبالی، حاشیه‌های عجیب و غریبی که در مراسم استقبال از باشگاه النصر عربستان و کریستیانو رونالدو به وجود آمد در برخی موارد بسیار آزاردهنده و ناراحت کننده بود. به خصوص اتفاقاتی که در هتل اسپیناس پالاس و اطراف آن رخ داد.

این اتفاقات بازتاب‌های فراوانی در عربستان و حتی رسانه‌های اروپایی داشت و بعضا به شکلی مطرح شد که شان مردم و فوتبالدوستان ایرانی را زیر سوال برد. البته که حجم استقبال از رونالدو بسیار فراتر از تصورات بود و بخش زیادی از مشکلاتی که به وجود آمد ناشی از همین پیش‌بینیِ اشتباه بود.

حالا نگرانی‌هایی وجود دارد که شاید این اتفاقات و بی‌نظمی‌ها در بازی‌های آتی هم تکرار شود. به طور مثال قرار است روز دهم مهر تیم نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی میزبان الهلال عربستان باشد. 

الهلال هم مثل النصر ستاره‌های بین‌‌المللی زیادی دارد. کالیدو کولیبالی، روبن نوس، الکساندر میتروویچ، یاسین بونو، مالکوم و ستاره عربستانی یعنی سالم الدوساری از مطرح‌ترین بازیکنان الهلال هستند. اما بدون شک مورد توجه‌ترین ستاره النصر در حال حضار نیمار است.

فوق ستاره برزیلی البته فقط در اولین حضورش در ترکیب الهلال نمایش خوبی داشت و در بقیه باز‌ی‌های این تیم پرانتقاد ظاهر شده است. اما به هر حال این چیزی از ستاره بودن و مورد توجه بودن او کم نمی‌کند. نیمار در ایران هم طرفداران زیادی دارد که منتظر حضور او در تهران هستند.

البته شاید او به اندازه رونالدو پرطرفدار نباشد اما می‌توان پیش‌بینی کرد که طرفداران او هم برای دیدنش به فرودگاه و هتل اسپیناس خواهند رفت. حالا خبر رسیده که مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال قصد دارند از تکرار آن اتفاقات، در مراسم استقبال از الهلال و نیمار جلوگیری کنند مثلا قرار است در دو طرفِ تمام مسیری که الهلالی‌ها و نیمار قرار است طی کنند حصار کشیده شود. در هتل اسپیناس هم تمهیدات ویژه‌ای به کار گرفته می‌شود تا از ازدحام و شلوغی بیش از حد جلوگیری شود.

از طرفی پیش‌بینی می‌شود حجم استقبال از الهلال و نیمار کمتر باشد اما از طرفی هم مسئولان قصد دارند از تجربیات ماجرای رونالدو استفاده کنند تا آن اتفاقات تلخ تکرار نشود. به همین دلیل از همین حالا برنامه‌‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها در حال انجام است.  

1359