الگوی غیرمنتظره هری کین در بارسلونا

الگوی غیرمنتظره هری کین در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین شماره 9 بایرن مونیخ اعلام کرد که یکی از بازیکنان بارسلونا اسطوره دوران کودکی اش بوده است که البته پست و اسم این بازیکن حسابی غیرمنتظره است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا یکی از تیم های موافق فوتبال اروپا بین سالهای 2008 تا 2015 بود که بعد از آن دچار افت شدند اما در این مدت خیلی ها سعی می کردند که سبک بازی این تیم را تقلید کنند. در حقیقت بارسلونا بین سالهای 2008 تا 2015 به سه چمپیونزلیگ و پنج لالیگا دست پیدا کرد.

در حقیقت در این دوران ستارگانی نظیر ژاوی، اینیستا و مسی در بارسلونا توپ می زنند اما هیچ کدام از آنها اسطوره هری کین نیستند چرا که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس در مصاحبه با مارکا گفت که سرجیو بوسکتس هافبک کنونی اینتر میامی را اسطوره دوران کودکی خود می دانسته است!

کین در این باره توضیح داد:" وقتی نوجوان بودم و هنوز که هنوزه، عاشق سبک بازی سرجیو بوسکتس بوده و هستم. به خاطر سبک بازی اش، بازیکن خارق العاده ایست. نحوه حرکات بدنش را دوست دارم و سعی می کنم که از او برای جایگیری الگو بگیرم و شبیه او عمل کنم.  از نظر من، او یکی از بهترین هافبک های تاریخ است."

کین شروع فصل درخشانی در بایرن مونیخ داشته است و به نظر می رسد که انتقالش از تاتنهام به تیم باواریایی تصمیم هوشمندانه ای برای او بوده است.

4125