درس فوتبال اینتر به میلان/ پیولی بازنده همیشگی مقابل اینزاگی

درس فوتبال اینتر به میلان/ پیولی بازنده همیشگی مقابل اینزاگی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در دربی شهر میلان موفق شد میلان را با نتیجه پنج بر یک شکست دهد تا با 12 امتیاز بار دیگر به صدر جدول بازگردد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته چهارم رقابت های سری آ ایتالیا، امروز از ساعت 19:30 به وقت تهران، تیم های اینتر و میلان در استادیوم جوزپه مه آتزا مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که هر دو با 9 امتیاز از 3 بازی، در رده های دوم و سوم قرار داشتند. ساعاتی پیش از این بازی، یوونتوس موفق شد با پیروزی 3-1 مقابل لاتزیو، 10 امتیازی شود و به صدر جدول برود و تیم های شهر میلان به خوبی می دانستند که جای هیچ گونه لغزیدنی ندارند. 

در نیمه اول، اینتر تیم برتر میدان بود و خیلی طوفانی بازی را آغاز کرد. در دقیقه 5، هنریک مخیتاریان دروازه روسونری را گشود و در دقییقه 38، مارکوس تورام با یک ضربه بسیار تماشایی، اختلاف را به دو گل افزایش داد و نیمه اول با پیروزی دو بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم رافائل لیائو توانست یکی از گل های خورده را جبران کند، اما در دقیقه 69، دوباره مخیتاریان گلزنی کرد و در دقیقه 80، هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی حساب کار را چهار بر یک به سود نراتزوری کرد. البته این پایان کار نبود و در دقیقه 90+2 اینتر یک گل دیگر با ضربه فراتزی به ثمر رساند، تا اولین شکست میلان در فصل جدید رقم بخورد. 

4416