میلان قهرمان سری آ شد/ اسکودتوی شماره 19 در دستان پیولی

میلان قهرمان سری آ شد/ اسکودتوی شماره 19 در دستان پیولی

پایگاه خبری فوتبالی - میلان و اینتر موفق شدند در برابر حریفان خود به پیروزی برسند، اما در نهایت این روسونری بود که توانست با 86 امتیاز قهرمان شود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و هشتم و پایانی سری آ، روز یک شنبه دو دیدار بسیار حساس برگزار شد که قهرمان این فصل ایتالیا را مشخص می‌کرد. 

میلان در ماپی استادیوم مهمان ساسولو بود. این بازی روی کاغذ برای استفانو پیولی دیدار سختی به حساب می‌آمد، اما آن‌ها خیلی خوب از پس میزبان برآمدند. روسونری در نیمه اول ابتدا در دقیقه 17 توسط الیویه ژیرو به گل اول رسید و در دقیقه 32 این مهاجم فرانسوی بریس کرد تا اختلاف دو برابر شود و سرانجام در دقیقه 36، فرانک کسیه گل سوم را به ثمر رساند تا خیال میلان تا حد زیادی از قهرمانی در همان نیمه اول راحت شود. در نیمه دوم دیگر اتفاق خاصی رخ نداد تا میلان با همان سه گل نیمه اول، به پیروزی و 3 امتیاز برسد و نوزدهمین قهرمانی خود را در سری آ جشن بگیرد. 

در دیگر دیدار حساس، اینتر در جوزپه مه‌آتزا میزبان سمپدوریا بود. شاگردان سیمونه اینزاگی برای رسیدن به دومین قهرمانی متوالی خود، باید علاوه بر شکست دادن سمپدوریا، امیدوار به شکست میلان نیز می‌بودند. نراتزوری در این بازی با گل‌های ایوان پریشیچ و خواکین کوریا (2 بار) به پیروزی 3-0 رسید، اما در نهایت با دو امتیاز اختلاف نسبت به میلان، نایب قهرمان شد. 

4416