میلان صفر - اینتر دو/ گام بلند نراتزوری‌ها برای صعود به فینال

میلان صفر - اینتر دو/ گام بلند نراتزوری‌ها برای صعود به فینال

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اینتر و میلان در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و گام بلندی برای صعود به فینال بردارد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی میلان به عنوان میزبان بود و ورزشگاه در سیطره هواداران این تیم بود. با این که بازی برگشت هم در همین ورزشگاه برگزار می شود اما در بازی برگشت ورزشگاه در اختیار هواداران اینتر است و کار برای نراتزوری ها راحت تر است.

شاگردان اینزاگی در همان ده دقیقه اول بازی کار را برای میلان یکسره کردند. ادین ژکو در دقیقه 8 بازی و هنریک میخیتاریان در دقیقه 10 بازی دو گل اینتر را به ثمر رساندند. در نیمه دوم بازی میلان تلاش هایی داشت تا بتواند نتیجه را برگرداند اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد و اینتر با همان نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

باید دید که در بازی برگشت میلان می تواند مقابل اینتر کامبک بزند و نتیجه را برگرداند یا این که اوضاع به شکل دیگری رقم می خورد و اینتر فینالیست لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. تیم پیولی در این بازی به طور کلی حرفی برای گفتن نداشت.

تماشای خلاصه بازی اینتر 2-0 میلان

1470