فتح میلان به دست ارتش یوونتوس/ سری‌آ جذاب‌تر شد

فتح میلان به دست ارتش یوونتوس/ سری‌آ جذاب‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در یک بازی خارج از خانه حساس مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر دست یافت. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته نهم سری آ، تیم های میلان و یوونتوس در ورزشگاه سن سیرو مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که روسونری با بیست و یک امتیاز در رده دوم و بیانکونری با هفده در جایگاه چهارم قرار داشت. برای این بازی، یووه بازیکنان زیادی از جمله پل پوگبا و نیکولو فاجیولی به دلیل محرومیت و همچنین دانیلو و الکس ساندرو را در اختیار نداشت و در آن سو، میلان به خاطر غیبت دو دروازه بان اول خود، مجبور به استفاده از میرانته 40 ساله در درون دروازه شد و همچنین تئو هرناندز و اسماعیل بن ناصر را در اختیار نداشت.

در نیمه اول میلان بازی را بسیار خوب آغاز کرد و می توانست تا قبل از دقیقه 20، حداقل یک بار دروازه یووه را باز کند، اما نتوانستند از سد دفاعی یووه عبور کنند. در دقیقه 40، مالک چاو مدافع میلان با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا کار روسونری و پیولی برای پیروزی در این بازی بسیار سخت شود. 

در نیمه دوم، اگرچه میلان یک بازیکن کمتر داشت، اما باز هم میل به هجوم بیشتری نسبت به یووه داشت، اما ناگهان شوت لوکاتلی پس از برخورد به مدافع میلان، وارد دروازه میرانته شد تا یووه با 3 امتیاز شیرین به تورین بازگردد.

4416