اخطار آرسن ونگر به میکل آرتتا و تیمش

اخطار آرسن ونگر به میکل آرتتا و تیمش

پایگاه خبری فوتبالی – آرسن ونگر به آرسنال اخطار داده است که بازگشت آن‌ها به لیگ قهرمانان ممکن است به کورس قهرمانی این تیم در لیگ جزیره، آسیب بزند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان میکل آرتتا، فصل گذشته با اختلاف 5 امتیازی، کورس قهرمانی را به منچستر سیتی باختند اما حضور آن‌ها در رده دوم لیگ، باعث شد تا توپچی‌ها دوباره پس از 6 سال، به لیگ قهرمانان اروپا بازگردند.

آرسنال در فصل جدید نیز، شروع خوبی داشته و از 4 بازی ابتدایی خود، 10 امتیاز را دشت کرده است اما ونگر، باور دارد که تلاش برای ایجاد تعادل جهت حضور در لیگ قهرمانان، ممکن است برای تیم سابقش به قیمت از دست دادن امتیاز تمام شود. او همچنین معتقد است که مصدومیت کوین دی بروینه و جدایی ایلکای گوندوغان در این تابستان به مقصد بارسلونا، باعث شده تا سیتی در این فصل ضعیف تر شود.

ونگر در ادامه گفت:" من فکر می‌کنم که آن‌ها مبلغ زیادی را در 4 سال گذشته بر روی تیم سرمایه گذاری کرده اند، پول زیادی را صرف کرده اند اما باید بگویم که این سرمایه گذاری به خوبی انجام شده است. آن‌ها هنوز ترکیب جوانی دارند، ترکیبی مستعد. فکر می‌کنم از اتفاقی که در سال گذشته برایشان اتفاق افتاد، درس گرفته اند. آن‌ها نتوانستند به خوبی از عهده آن بر بیایند، آن اتفاق از نظر روحی بسیار دشوار بود. من مطمئنم که آن‌ها از آن درس گرفته اند. همچنین باور دارم که غیبت طولانی مدت دی بروینه و جدایی گوندوغان که بازیکن بسیار مهمی بود، به سیتی ضرر زده، هرچند به بزرگ بودن این تیم بی احترامی نمی‌کنم، اما آن‌ها می‌توانند از این مسئله بهره ببرند اما ما باید با چمپیونز لیگ کنار بیاییم و آن باعث از دست رفتن امتیازهایی خواهد شد."

2102