نظر میکل آرتتا راجع به دستاوردهایش در آرسنال

نظر میکل آرتتا راجع به دستاوردهایش در آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی خیلی از دستاوردهایش در آرسنال راضی نیست و معتقد است که جام های زیادی برنده نشده و این تیم هنوز راه بسیار طولانی و درازی در پیش رو دارد.

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا در دسامبر 2019 به عنوان سرمربی آرسنال انتخاب شد. او سه سال قبلش را به عنوان دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی کار می کرد و سپس جانشین اونای امری در آرسنال شد. او در طول 4 سال حضورش در شمال لندن، موفق شد جام حذفی انگلیس را در فصل 2019-20 ببرد و در سال های 2020 و 2023 قهرمان کامیونیتی شیلد شود. 

به نقل از سایت گل، روز شنبه از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های لیورپول و آرسنال از ساعت 21 به وقت تهران در استادیوم آنفیلد به مصاف هم می روند. آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به عملکردش در آرسنال گفت: "تحت تاثیر قرار گرفته ام، اما هنوز چیزهای مهمی برنده نشده ایم و ما می خواهیم بهتر و موفق تر باشیم. چیزهای زیادی در چهار سال گذشته در کنار هم به دست آورده ایم، اما خواهان قهرمانی در لیگ برتر و حتی چمپیونز لیگ هستیم. ما هنوز راه طولانی در پیش داریم، اما می دانم که با وجود این بازیکنان، هر کاری ممکن است."

4416