آیا آرسن ونگر به زودی به نیمکت آرسنال بازمی‌گردد؟

آیا آرسن ونگر به زودی به نیمکت آرسنال بازمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - آرسن ونگر تمامی شایعات بازگشتش به آرسنال را رد کرد و گفت پس از گذراندن بیست و دو سال از زندگی‌اش در آرسنال، حالا فقط یک هوادار است. 

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا اصلا شروع خوبی در این فصل نداشت. توپچی‌ها در سه دیدار اخیر متحمل سه شکست برابر تیم‌های برنتفورد، چلسی و منچسترسیتی شدند و حالا شغل آرتتا به خطر افتاده است. سران آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بالغ بر 145 میلیون پوند برای خرید بازیکن خرج کردند، اما فعلا توپچی‌ها هنوز نتوانستند نتایجی در شان باشگاه آرسنال کسب کنند و به همین دلیل اخباری مبنی بر بازگشت موقتی آرسن ونگر به نیمکت آرسنال به گوش رسید. 

به نقل از سایت گل، با وجود تمامی این شایعات، آرسن ونگر که سمت مهمی در فیفا دارد، اعلام کرد که هیچ وقت به این باشگاه بازنخواهد گشت. او در گفت و گو با بیلد گفت: "من هفتاد و یک سال سن دارم. بهترین سال‌های عمرم را در آرسنال سپری کردم. امروز باشگاه در وضعیت خوبی قرار دارد. آن‌ها دو بازی سخت داشتند، اما این تیم پتانسیل خوبی دارد و امیدوارم که بتوانند به شرایط خوب بازگردند. در حال حاضر من فقط یک هوادار ساده آرسنال هستم."

ونگر در سال 1996 به عنوان سرمربی آرسنال انتخاب شد و توانست به سه قهرمانی لیگ برتر که یکی از آن‌ها قهرمانی بدون شکست بود، دست پیدا کند.

4416