امیدواری آرسن ونگر به آینده آرسنال زیر نظر آرتتا

امیدواری آرسن ونگر به آینده آرسنال زیر نظر آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی - آرسن ونگر اسطوره و سرمربی سابق آرسنال مدعی است که در تیم میکل آرتتا پتانسیل بالایی می‌بیند و آن‌ها می‌توانند در ادامه فصل موفق شوند. 

به گزارش فوتبالی، آرتتا در این فصل اصلا شروع خوبی نداشت. آن‌ها علیرغم خرج کردن 145 میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، در سه دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر انگلیس، مقابل تیم‌های برنتفورد، چلسی و منچسترسیتی شکست خوردند و گلی در این سه بازی به ثمر نرساندند و همین موضوع باعث شد تا شغل آرتتا در شمال لندن به خطر بیفتد. با این حال توپچی‌ها در هفته چهارم دیدار نسبتا آسانی مقابل نوریچ داشتند و موفق شدند با تک گل پیر امریک اوبامیانگ به پیروزی برسند تا کمی از فشار انتقادات کاهش پیدا کند. 

به نقل از سایت گل، حالا آرسن ونگر که سابقه بیست و دو سال حضور در آرسنال را در بین سال‌های 1996 تا 2018 را دارد به بین اسپورت گفت: "اول از همه باید بگویم که چیزی را که فکر می‌کنم، به زبان می‌آورم و در حال حاضر من فقط هوادار آرسنال هستم. بعد از آن، صحبت‌های من راجع به آرسنال کمی احساساتی است و فکر نکنم الان زمان مناسبی برای صحبت کردن راجع به این باشگاه باشد. باید بگویم که ترکیب این تیم، پتانسیل زیادی دارد. امیدوارم تیم خیلی زود از نظر ذهنی و بدنی ریکاوری کند تا بتوانند به اهداف خود در این فصل برسند."

4416