پیشنهاد 100 میلیون پوندی ناموفق لیورپول برای هافبک برزیلی

پیشنهاد 100 میلیون پوندی ناموفق لیورپول برای هافبک برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی – لیورپول در تلاش برای جذب برونو گیمارش، هافبک نیوکاسل، با وجود پیشنهادی 100 میلیون پوندی، ناموفق بود.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ در این تابستان موفق شد تا پس از خانه تکانی عظیمی که در خط هافبک خود تجربه کرد، موفق شد تا دومنیک سوبوسلای و الکسیس مک آلیستر را در اوایل تابستان و گراونبرخ و اندو را در اواخر پنجره نقل و انتقالاتی، را به ترکیب خود اضافه کند اما در این مسیر، لیورپول در مسیر جذب دو هدف نقل و انتقالاتی خود، رقابت را به چلسی واگذار کرد و نتوانست مویسس کایسدو و رومئو لاویا را به آنفیلد بکشاند، اما به نظر می‌رسد که این دو تنها بازیکنانی نبوده اند که لیورپول در جذب آن‌ها ناموفق بوده است.

به نقل از AS، لیورپول در آخرین فرصت‌های نقل و انتقالاتی، پیشنهادی 100 میلیون پوندی را برای جذب گیمارش به نیوکاسل ارسال کرد. گیمارش در ژانویه 2022، با انتقالی 40 میلیون پوندی از لیون به نیوکاسل پیوست و توانست به سرعت بر روند تیمش تاثیر مثبتی بگذارد.

هاو، سرمربی نیوکاسل، درباره تاثیر گیمارش گفت:" او بازیکن بسیار مهمی برای ماست، او ویژگی‌های مختلفی در بازی خود دارد. او یک تکنسین باورنکردنی است، او توپ را با خود هرجایی می‌برد اما همچنین، استحکام و عزم لازم را نیز با خود دارد. او برگ برنده ما در بازی‌ها بوده است."

2102